- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
poczta wychodząca blokowana
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
poczta wychodząca blokowana
Jak wspomniałem poprzednio program pocztowy jest skonfigurowany zgodnie z instrukcją. Gdyby nie był to by nic nie działało. Poczta wychodząca i przychodząca działała bez zarzutu do początku lipca. Obecnie poczta wychodząca do skrzynek w domenie @gmail.com jest blokowana przy próbie wysłania używając programu pocztowego (Thunderbird) z komunikatem cytowanym w moim pierwszym poście. Poczta wychadząca do skrzynek w domenach .pl działa poprawnie. Poczta wychodząca przy użyciu portalu działa. Komunikat o błędzie wskazuje na odbiorcę "Recipient address rejected: Policy Rejection - Konto zablokowane / Abuse. Go away. ." Nie zrozumiałe dla mnie jest dlaczego nie jest to konto blokowane z portalu. Drugim niezrozumiałym elementem jest fakt, że do żadnej ze skrzynek nikt się nigdy nie włamał. Domena @gmail.com wysyła natychmiast zawiadomienie o każdym dostępie a nie autoryzowanego urządzenia. Poza tym byłoby to bardzo mało prawdopodobne, że ktoś włamał się w tym samym czasie do trzech różnych skrzynek, mojej, mojej żony i syna. Poczta przychodząca z tych skrzynek jest akceptowana bez problemów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
poczta wychodząca blokowana
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
poczta wychodząca blokowana
B.Z. Z mojego telefonu nie mogę dzwonić na numery BOK. Nie mam też danych o umowie teściowej. Czekam kiedy jej się uda dodzwonić.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »