po zmianie hasła do neostrady uslugi zaczeły działać


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 22
  • 0

po zmianie hasła do neostrady uslugi zaczeły działać

Witam serdecznie społeczność słuchajcie mam taki problem może pomożecie jak to rozwiązać. 

Otóż dzisiaj nagle przestała działać telewizja po czym zrestartowałem funbox6 i już nie wstał.

Pokusiłem się o zresetowanie funboxa do ustawień fakrycznych ale nie przyniosło to rezultatu.

Wpadłem na pomysł żeby zmienić hasło do neostrady poprzez aplikację mój Orange.

Wpisałem nowe hasło do usługi i wszystko zaczęło działać. Powiedzcie mi czy to jest normalne ?

 

________________
* Przeniosłem z działu O społeczności – moderator Michał

5 ODPOW. 5

Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 2842
  • 12100
  • 74

po zmianie hasła do neostrady uslugi zaczeły działać

Jest to jakaś anomalia, ale nie ma sensu się przejmować. To raczej operator ma problem;) Ale jak działa, to działa;)


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 22
  • 0

po zmianie hasła do neostrady uslugi zaczeły działać

Wszystko fajnie że działa ale jest to ewidentnie jakiś problem i chyba Orange jest tego nieświadomy. Tylko wkurzające jest to że nagle takie coś ma miejsce. NIe wiadomo jaka przyczyna.


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 1486
  • 5924
  • 57

po zmianie hasła do neostrady uslugi zaczeły działać

@Czejs1984  możesz to zgłosić w BOK. Ja bardziej bym stawiał na jakieś minimalne zakłócenia sieci elektrycznej, lub światłowodowej.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 15594
  • 64163
  • 825

po zmianie hasła do neostrady uslugi zaczeły działać

@Czejs1984  dziwne, ale skoro działa...

Dobrze, że pomyślałeś o takim rozwiązaniu jak zmiana w apce. Teraz i my wiemy, że to działa jak ktoś zapomniał , a ma alternatywny router 


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 8676
  • 35090
  • 293

po zmianie hasła do neostrady uslugi zaczeły działać

Myślę że zbieżność w czasie zmiany hasła i przywrócenia usług jest przypadkowa. Miałeś jakąś chwilową awarię i tyle. Akurat skuteczna zmiana hasła wymaga wyłączenia FB z sieci na chwilę, więc dobrze się złożyło, ale nie wydaje mi się żeby zmiana hasła magicznie naprawiła awarię. Żeby cokolwiek można było powiedzieć, trzeba by zobaczyć logi, a tych klientom się nie udostępnia. Orange oczywiście "wie" co się stało, ale zwykli pracownicy obsługi raczej tego nie rozkminią, więc chyba nie ma sensu zawracać im głowy. Ważne że już działa.