- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
opłaty za wizytę technika....
@slav72@Lucas1956 chce tylko sprostować, że BOK-i nie mają możliwości diagnozy sprzętu, tylko infolinia za pomocą programów systemowych. Nawet jednak oprogramowanie dostępne na infolinii ma tylko podstawową możliwość weryfikacji sieci wewnętrznej jak i wifi.działania lub niewłaściwego działania nie stwierdzi zdalnie. To może stwierdzić dopiero technik podczas wizyty. Niestety tak jest w rzeczywistości...Tu byłbym skłonny polemizować z rozwiązaniem...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
opłaty za wizytę technika....
@agat13 pisząc o BOK źle się wyraziłem, miałem oczywiście na myśli infolinię, która to podczas rozmowy i weryfikacji zgłoszenia mogła zasugerować wymianę sprzętu (w końcu często tak robią) a nie wysyłać od razu technika (to właśnie miałem na myśli pisząc post).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
opłaty za wizytę technika....
@slav72 tak się domyślałam. O ile w dyskusji to umyka, o tyle w rozwiązaniu powinno być precyzyjnie określone, by klienci nie latali z modelem pod pachą do telepunktu...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
opłaty za wizytę technika....
- « Poprzedni
- Następny »