Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

naciągane na droższą ofertę neostrady


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 9
  • 0
  • 0

naciągane na droższą ofertę neostrady

Reklamację i zgłoszenie do rzecznika wysyłałam 30.12.2016 (internetowo), mam maile potwierdzające z nr reklamacji. W spamie odpowiedzi nie mam.

Na Mój Orange loguję się właściwie, widzę wcześniejsze rozwiązane sprawy. Zgłaszałam słabą jakość sygnału, byli technicy sprawdzili, wszystko jest odnotowane. Ostatniej reklamacji nie ma.

Poczekam jeszcze parę dni a potem się zastanowię co dalej. Może ktoś jeszcze tu się zgłosi z jakimś pomysłem.

Bardzo dziękuję Tobie za pomoc i rady, spadam stąd, jutro kolejny trudny dzień 🙂


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

naciągane na droższą ofertę neostrady

Zgłoszenie do rzecznika nie ma ustawowego terminu 30 dni.
Na reklamację powinna być odpowiedź.

Sugerowałbym jutro na spokojnie zrobić nowe zgłoszenie z pytaniem o rozwój sprawy i oczekiwaniem rozpatrzenia pozytywnego z uwagi na brak odp na reklamację w ciągu 30 dni.

Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 205
  • 221
  • 1

naciągane na droższą ofertę neostrady

Witam.Przedłużałem ostatnio umowę i chciałbym podpowiedzieć że przy podpisywaniu umów czy aneksów można prosić o to by treść umowy została wysłana na e-mail. Wtedy można spokojnie się zapoznać z treścią zamówienia jakie ustalaliśmy z konsultantem.Jeżeli coś się nie zgadza to pewnie możemy jeszcze raz zadzwonić i poprawić to co jest nieprawidłowo ujęte.Albo po prostu nie podpisywać takiej umowy.


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 9
  • 0
  • 0

naciągane na droższą ofertę neostrady

Witam, jestem z neostradą "od zawsze" i nie pomyslałam, że firma będzie chciała mnie tak naciągnąć. Przedłużając umowę prosiłam aby przysłano mi ją Pocztą, bo kurier DPD jest u mnie zawsze około południa, kiedy jestem w pracy. Rok temu tak właśnie przedłużałam umowę na telefon. Tym razem odmówiono mi, podobno nie ma takiej możlwości. Efekt taki, że pierwszą umowę odbierałam w pośpiechu, w pracy. Druga umowa, następnego dnia, została przedstawiona do podpisu mojemu mężowi. Podpisał bo wiedział, że przedłużamy umowę. Kurier nieprofesjonalny - pozwolił podpisać nieuprawnionej osobie i na dodatek zabrał obie umowy. Dziwi mnie, że umowy zostały wysłane osobno, jakbym dostała dwie jednocześnie żadna by nie była podpisana.


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 9
  • 0
  • 0

naciągane na droższą ofertę neostrady

Witam

Dzięki za rady.

Jeszcze wczoraj wysłałam odpowiedzi-ponaglenia na maile o reklamacji (nie przeszło, automat) i od Rzecznika. Dziś widzę, że w Moim Orange pojawiło się zgłoszenie do Rzecznika i jest podany termin do 14 dni. Może tym razem Rzecznik nie zapomni...

A może po naszej pisaninie Orange się obudzi i zainteresuje swoim małoznaczącym ale jednak klientem.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

naciągane na droższą ofertę neostrady

Trzymamy kciuki za pozytywne rozwiązanie sprawy. Jak będziesz wiedziała coś nowego, to daj nam znać - może to pomoże w przyszłości innym.

Akurat tej promocji nie ma w trybie tzw. BZU, gdzie papiery są wysyłane pocztą a formalnie rozmowa telefoniczna jest wiążąca (oczywiście z prawem do odstąpienia).

Sama neo nadal ma taką opcję.

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 9
  • 0
  • 0

naciągane na droższą ofertę neostrady

sprawa rozwiązana - pozytywnie ale dla Orange. Rzecznik to jakas ściema. Nikt nie pofatygował się i nie skontaktował ze mną choć prosiłam, żadnej odpowiedzi na skrzynkę, tylko informacja w Mój Orange "załatwione negatywnie" bez jakichkolwiek wyjaśnień.

Nadal uważam, że zostałam oszukana przez tą firmę.

 

Wszystkim zalecam dokładnie słuchać i czytać. Ja nawet nie spodziewałam się, że mogą mi wcisnąć "neostradę z planem taryfowym" bo przeglądając na stronie informacje o przedłużeniu umowy nie widziałam takiej opcji, zwyczajnie takiej nie ma... wybiera sie tylko szybkość

 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

naciągane na droższą ofertę neostrady

Jeśli nie dostałaś nic na @ (w spamie może?), to pewnie za kilka dni powinnaś otrzymać poleconym list do domu.
Anonim

Nie dotyczy

naciągane na droższą ofertę neostrady


tazo napisał(-a):

sprawa rozwiązana - pozytywnie ale dla Orange. Rzecznik to jakas ściema. Nikt nie pofatygował się i nie skontaktował ze mną choć prosiłam, żadnej odpowiedzi na skrzynkę, tylko informacja w Mój Orange "załatwione negatywnie" bez jakichkolwiek wyjaśnień.

Nadal uważam, że zostałam oszukana przez tą firmę.

 

Wszystkim zalecam dokładnie słuchać i czytać. Ja nawet nie spodziewałam się, że mogą mi wcisnąć "neostradę z planem taryfowym" bo przeglądając na stronie informacje o przedłużeniu umowy nie widziałam takiej opcji, zwyczajnie takiej nie ma... wybiera sie tylko szybkość

 


"Rzecznik to jakaś ściema". To nie ściema to rzeczywistość kpiąca z klienta.


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 0

naciągane na droższą ofertę neostrady

A co powiecie na taką sytuację:

Mam pakiet neostrada 10Mb/s+neofon automatycznie przedłużony po 24 miesiącach na 6 miesięcy, które wkrótce się kończą.

Jakiś tyidzeń temu, zadzwoniła do mnie pani z Orange w sprawie przedłużenia umowy na usługi stacjonarne. W ciągu ponad 7 minut rozmowy, zaproponowała mi standardowy pakiet neostrada (20Mb/s)+neofon+telewizja, wciskany przy każdej rozmowie mimo, że nie ma u mnie możliwości technicznych na 20Mb/s i telewizję po kablu i widać to jeśli wpiszę adres w formularzu do przedłużenia umowy na mój Orange, co nie przeszkadza konsultantom obiecywać cuda na kiju. Potem zaproponowała mi pakiet neostrada+neofon+abonament kom. Obie te propozycje zostały przeze mnie odrzucone. Wtedy padła propozycja podpisania aneksu do obecnej umowy ze zmianą prędkości na 20 Mb/s i obniżeniem abonamentu o 10 zł. Zainteresowałem się tą propozycją, bo nie widziałem takiej opcji na Mój Orange. Kilkukrotnie dopytywałem konsultantkę czy na pewno ta cena obejmuje posiadany przeze mnie pakiet Neostrada+Neofon. Powiedziała, że tak, tylko za ten pakiet zapłacę 49zł zamiast obecnych 59zł (+opłata za utrzymanie łącza), miało się to nazywać "superpromocja" Neostrady. Do tego zaproponowała mi gadżet.

Przyjąłem takie warunki, konsultantka podsumowała nasze ustalenia i powiedziała, że w ciągu 3 dni pojawi się kurier z umową.

Dość mocno zaskoczony, że w końcu dostałem taką propozycję zacząłem przeglądać aktualną ofertę, cenniki i regulaminy, ale nie znalazłem tam takich warunków.

Po 3 dniach zadzwoniłem na infolinię zapytać jak ma się moje zamówienie i kiedy przyjdzie umowa, a tam dowiedziałem się, że kuriera nie będzie, bo nie ma takiego zlecenia na moim koncie. Na pytanie jak to możliwe dowiedziałem się, że no nie ma, w ofercie nie ma takiego pakietu i jedyne co mi mogą zaproponować to przedłużenie na dotychczasowych warunkach. Kiedy powiedziałem, że przecież rozmowy są nagrywane, mam datę i godzinę rozmowy konsultant odpowiedział, że to mogła dzwonić firma zewnętrzna na zlecenie Orange i że właściwie nie ma szans na dotarcie do nagrania rozmowy, ale mogę złożyć reklamację. No to złożyłem reklamację z opcją odpowiedzi przez telefon. W niedzielę zauwazyłem jedno nieodebrane połączenie z Orange i na tym się skończyła odpowiedź na reklamację, która zyskała status rozwiązany/odrzucony.