- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
konsultant wprowadził w błąd
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
konsultant wprowadził w błąd
@kasia_ant zloz pisemna reklamacje. Opisz sprawe i wyslij listownie na adres
Adres do korespondencji
Orange Polska S.A.
ul. Jagiellońska 34, 96-100 Skierniewice
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
konsultant wprowadził w błąd
@byczyn_86 Złożyłam reklamację przez e-mail na adres podany przez konsultanta z taki opisem sytuacji jak w moim poprzednim poście, uzupełnionym o moje dokładne dane, adresy ulic o których były rozmowy oraz nazwiska konsultantów z którymi rozmawiałam.
dostałam taką odpowiedź wraz z informacją że poniższa odpowiedź wyczerpuje drogę postępowania reklamacyjnego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
konsultant wprowadził w błąd
@kasia_ant najczęściej użytkownik w takiej sytuacji będzie na przegranej pozycji. Podejrzewam, że kolejna reklamacja nie wiele zmieni. Jak do końca umowy zostało niewiele czasu, to najlepiej umowę rozwiązać z poniesieniem kary. Jak dobrze pamiętam, to 3 miesiące przed końcem umowy kara była w okolicy 100 PLN. Jak jeszcze sporo czasu zostało, to proponuję przepisać usługę na internet Biurowy LTE, ale wcześniej lepiej się upewnić, czy będzie zasięg sieci Orange. Szkoda się męczyć z usługą, która będzie działała kiepsko. Test najlepiej przeprowadzić kupują starter za 5 PLN (6 GB na 14 dni) i uruchomić w urządzeniu (router smartfon) w nowej lokalizacji biura w godzinach, kiedy internet jest potrzebny.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
konsultant wprowadził w błąd
@kasia_ant no to zostaje rzecznik praw komsumenta, albo to co @ketrasaArtur proponuje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
konsultant wprowadził w błąd
@ketrasaArtur umowę mam jeszcze na rok więc z niej nie zrezygnuję i pewnie skończy się na mobilnym ale szlak mnie trafia na takie traktowanie wieloletniego klienta - rozumiem pomyłki ludzi ale nie takie podejście
@byczyn_86 prowadzę działalność i Internet jest firmowy więc nie podlegam ochronie RPK
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
konsultant wprowadził w błąd
@kasia_ant niestety w tej sytuacji jesyes na ptzrgranej pozycji. Poziom wiedzy i kompetencji niektorych konsultantow pozostwia wiele do zyczenia, a to ze jestes wieloletnim klientem nie ma w tym wypadku zadnego znaczenia. Trzeba uwazac na kazdym kroku. Dwa razy czytac umowe i miec ograniczone zaufanie😉