Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

konsultant wprowadził w błąd


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 9
  • 0

konsultant wprowadził w błąd

25.11.2020 rozmawiałam na infolinii z konsultantem w temacie przeniesienia na inny adres Internetu stacjonarnego. Zmieniałam biuro i wybór nowej lokalizacji był w dużej mierze uzależniony od możliwości kontynuacji posiadanej przeze mnie umowy na Internet stacjonarny - podczas w/w rozmowy konsultant zapewnił mnie, że będzie taka możliwość "po kablu miedzianym" w blokach o numerach nieparzystych oraz światłowodem w numerach parzystych (na ulicy o którą pytałam podczas rozmowy). W związku z powyższym zapewnieniem podpisałam umowę na wynajem nowego biura.
 
28.11.2020 inny konsultant poinformował mnie, że nie będzie możliwości podłączenia Internetu stacjonarnego i ponownie skontaktowała mnie z pierwszym konsultantem, który stwierdził że w systemie ma informację, że jednak można i umówił montera.
 
30.11.2020 otrzymałam telefon od kolejnego konsultanta z informacją, że monter się nie pojawi gdyż pod tym adresem nie można podłączyć Internetu stacjonarnego i po raz kolejny połączono mnie z pierwszym konsultantem, który tym razem potwierdził tą informację. Zaproponował złożenie reklamacji.
 
Reklamację złożyłam. Gdyby od razu poinformowano mnie o braku możliwości kontynuowania usługi pod wskazanym adresem - poszukałabym innej lokalizacji
 
Odpowiedź dostałam odmowną - Orange nie ustosunkowało się w niej jednak do moich zarzutów o wprowadzenie mnie w błąd i zignorowało prośbę o odsłuch rozmów w konsultantami.
 
Co robić dalej? Odwołanie pewnie nic nie zmieni w ich stanowisku.
Z góry dziękuję za pomoc  
6 ODPOW. 6

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2579
  • 6851
  • 189

konsultant wprowadził w błąd

@kasia_ant zloz pisemna reklamacje. Opisz sprawe i wyslij listownie na adres

Adres do korespondencji

Orange Polska S.A.

ul. Jagiellońska 34, 96-100 Skierniewice


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 9
  • 0

konsultant wprowadził w błąd

@byczyn_86 Złożyłam reklamację przez e-mail na adres podany przez konsultanta z taki opisem sytuacji jak w moim poprzednim poście, uzupełnionym o moje dokładne dane, adresy ulic o których były rozmowy oraz nazwiska konsultantów z którymi rozmawiałam. 

 

dostałam taką odpowiedź wraz z informacją że poniższa odpowiedź wyczerpuje drogę postępowania reklamacyjnego.

 

Dzień dobry,
otrzymaliśmy zgłoszenie dotyczące braku możliwości przeniesienia usługi Neostrada ID XXXXXXXXXXXXXX do innej lokalizacji. 28 listopada przyjęliśmy zlecenie przeniesienia Neostrady. Zostało ono
anulowane z powodu braku możliwości instalacji analogicznej usługi pod wskazanym adresem. Ponadto nie mamy również możliwości instalacji Neostrady w technologii analogowej.
W takiej sytuacji proponujemy przejście na usługę Internet Biurowy LTE za 55 zł + VAT miesięcznie. Istnieje również możliwość przeniesienia usługi pod inny adres lub przekazanie usług podmiotowi, który obecnie użytkuje lokal. Przypominamy, że zgodnie z regulaminem świadczenia usług multimedialnych, operator zobowiązuje się do świadczenia usługi pod wskazanym na umowie adresem. Umowa na
Neostradę ID ... obowiązuje w dalszym ciągu na dotychczasowych zasadach. W związku z tym nie możemy uznać Pani reklamacji i wyłączyć usługi bez kary umownej.
Powyższa odpowiedź wyczerpuje drogę postępowania reklamacyjnego.
 
___________
* Wpis poddany edycji - moderator Bartłomiej

 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18400
  • 52623
  • 705

konsultant wprowadził w błąd

@kasia_ant najczęściej użytkownik w takiej sytuacji będzie na przegranej pozycji. Podejrzewam, że kolejna reklamacja nie wiele zmieni. Jak do końca umowy zostało niewiele czasu, to najlepiej umowę rozwiązać z poniesieniem kary. Jak dobrze pamiętam, to 3 miesiące przed końcem umowy kara była w okolicy 100 PLN. Jak jeszcze sporo czasu zostało, to proponuję przepisać usługę na internet Biurowy LTE, ale wcześniej lepiej się upewnić, czy będzie zasięg sieci Orange. Szkoda się męczyć z usługą, która będzie działała kiepsko. Test najlepiej przeprowadzić kupują starter za 5 PLN (6 GB na 14 dni) i uruchomić w urządzeniu (router smartfon) w nowej lokalizacji biura w godzinach, kiedy internet jest potrzebny. 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2579
  • 6851
  • 189

konsultant wprowadził w błąd

@kasia_ant no to zostaje rzecznik praw komsumenta, albo to co @ketrasaArtur proponuje. 


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 9
  • 0

konsultant wprowadził w błąd

@ketrasaArtur umowę mam jeszcze na rok więc z niej nie zrezygnuję i pewnie skończy się na mobilnym ale szlak mnie trafia na takie traktowanie wieloletniego klienta - rozumiem pomyłki ludzi ale nie takie podejście

 

@byczyn_86 prowadzę działalność i Internet jest firmowy więc nie podlegam ochronie RPK

 

 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2579
  • 6851
  • 189

konsultant wprowadził w błąd

@kasia_ant  niestety w tej sytuacji jesyes na ptzrgranej pozycji. Poziom wiedzy i kompetencji niektorych konsultantow pozostwia wiele do zyczenia, a to ze jestes wieloletnim klientem nie ma w tym wypadku zadnego znaczenia. Trzeba uwazac na kazdym kroku. Dwa razy czytac umowe i miec ograniczone zaufanie😉