- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
12-03-2017
18:29
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
12-03-2017
18:29
faktura papierowa
telefon komorkowy 39.99zł
neostrada na starych zasadach 49.99zł na nowych ok 45zł
12-03-2017
19:53
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
12-03-2017
19:53
faktura papierowa
A może jakiś zgód nie masz wyrażonych? bądź są to oferty mieszane? (np. umowa na firmę a oferta dla klientów indywidualnych lub na odwrót).
Wg mnie teraz po przedłużeniu jakiś rabat powinien być dostępny.
Wg mnie teraz po przedłużeniu jakiś rabat powinien być dostępny.
12-03-2017
20:13
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
12-03-2017
20:13
faktura papierowa
Piotrekk85 napisał(-a):
A może jakiś zgód nie masz wyrażonych? bądź są to oferty mieszane? (np. umowa na firmę a oferta dla klientów indywidualnych lub na odwrót).
Wg mnie teraz po przedłużeniu jakiś rabat powinien być dostępny.
@Piotrekk85 cały czas chodzi o sama Neostradę, dlaczego dostaje e-fakture, a nie fakturę papierowa czy mam racje @darusia84
12-03-2017
21:34
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
12-03-2017
21:34
faktura papierowa
Wg mnie to już chodziło o zapytanie o Orange Open.
Ale się pogubiłem.
Ale się pogubiłem.
13-03-2017
20:28
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
13-03-2017
20:28
faktura papierowa
Na wszystko sie zgodzilam,
wszystkie oferty inwidualne,
no nic orange na psy upada co rok to gorzej tu..
telefon komorkowy mam Smart Plan LTE i tu e-faktura
telefon stacjonarny mam Plan Niedrogi i tu faktura papierowa
neostrada 10mb/s i tu faktura papierowa
13-03-2017
21:01
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
13-03-2017
21:01
faktura papierowa
Jeśli nie masz zniżki "socjalnej" do planu niedrogiego, to on również powinien być liczony do rabatów.
Mam jeszcze jeden trop bo podałaś dosyć stary plan. Ew. być może po stronie usług stacjonarnych właściciel nie ma numeru PESEL na kartotece co technicznie może powodować problem z aktywacją promocji z jakimś rabatem.
Być może to kwestia uporządkowania danych w Orange.
Proponuję kontakt z infolinią 510100100 lub wysłanie zapytania przez mój Orange. Nie gwarantuję, że na 100% rabat, ale warto zapytać co jest przeszkodą.
Mam jeszcze jeden trop bo podałaś dosyć stary plan. Ew. być może po stronie usług stacjonarnych właściciel nie ma numeru PESEL na kartotece co technicznie może powodować problem z aktywacją promocji z jakimś rabatem.
Być może to kwestia uporządkowania danych w Orange.
Proponuję kontakt z infolinią 510100100 lub wysłanie zapytania przez mój Orange. Nie gwarantuję, że na 100% rabat, ale warto zapytać co jest przeszkodą.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »