Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

brak zainteresowania ze strony operatora


Poziom 9, Poszukiwacz
  • 20
  • 1
  • 0

brak zainteresowania ze strony operatora

► Temat przeniesiono z kategorii Modemy i routery (etykieta: serwis) - Moderator Wiktor ◄

 

Witam , dnia 06.07.2018 czyli w piatek o godzinie 10:30 zgłosiłem bardzo wolny internet który sie waha miedzy 0.6 a 1,5 Mb . Technik przyjał zgłoszenie sadzac ze to wina modemu lub instalacji ,czas naprawy wynosil 36 h . Po niecalych 3h od zgloszenia internet zostal mi wylaczony kompetnie az do nastepnego dnia po mojej interwnecji na infolinie konsultant nie mogl mi nic powiedzec poniewaz czas realizacji jeszcze nie minal lecz jak sie okazalo po 5 minutach od telefonu internet mi przywrocono niestety w takiej samj wersji czyli bardzo slaby . W tym momecie mija czas na realizacje czuje sie olany i oszczukany zaden technik sie do mnie nie odezwal , nie mozna tak tego zostawic .

63 ODPOW. 63

Poziom 40, Guru *****
  • 30411
  • 24049
  • 1303

brak zainteresowania ze strony operatora

A jaka to oferta internetu?

Poziom 9, Poszukiwacz
  • 20
  • 1
  • 0

brak zainteresowania ze strony operatora

neostrada 20 mb zaznaczam ze wczesiej internet mialem z pelna predkoscia stalo sie to w sumie przez noc


Poziom 9, Poszukiwacz
  • 20
  • 1
  • 0

brak zainteresowania ze strony operatora

mam pytanie czy w trakcie umowy z neostrada moge zmienic warunki i przejsc na LTE 250 gb 4g ? do konca umowy zostalo mi 3 miechy ,i czy te 250 gb jest na miesiac czy na caly okres umowy 


Poziom 40, Guru *****
  • 30411
  • 24049
  • 1303

brak zainteresowania ze strony operatora

Czas naprawy jest niestety tylko przewidywany i może ulec zmianie. Jest sezon burzowy co wydłuża czas realizacji napraw. Status zgłoszenia można podejrzeć na mój Orange.

Co do przejścia. Migracji jako takiej nie ma. Możesz po prostu zrezygnować z jednej usługi i wziąć drugą. Pakiet GB jest dawany co miesiąc przez cały czas.
Konto usunięte

Nie dotyczy

brak zainteresowania ze strony operatora

@piterwslkNajlepiej pokaz nam statystyki DSL z routera bo coś mi się nie chce wierzyć 


Poziom 7, Poszukiwacz
  • 20
  • 0
  • 0

brak zainteresowania ze strony operatora

Witam, Masz kolego rację z olewaniem klientów. Ja już miesiąc albo i dłużej nie mogę się doprosić techników o odbiór sprzętu a konkretnie routera . Miałem DSL-a i po 9 miesiącach miała być podkręcona prędkość do 20 mega ale jak zwykle pani za biurkiem nie miała zielonego pojęcia o sprawach technicznych i nie wiedziała że jest to nie możliwe tak że nadziałem się na minę, dobrze że to tylko umowa była na rok. Na tym DSL-u nawet serwer TS3 nie chciał normalnie działać wysyłanie było tak niskie że rwało rozmowę , jednym słowem masakra , pytałem kiedy będzie światłowód dostępny żeby się podłączyć to słyszę zawsze tą samą odpowiedź "...nie wiem..." mieszkam w Warszawie na Jelonkach dzielnica Bemowo. Dookoła mnie jest pełno bloków i wszystkie są okablowane światłowodem od Orange ale dla mnie już zabrakło kilkudziesięciu metrów światłowodu, Tak czy siak umowę z tą firmą rozwiążę tak zdecydowałem i nic tego nie zmieni. A najlepsze zostawiłem na deser . Jakieś 2 miesiące temu mieli awarię systemu w Orange i nie przysyłali faktur dopiero jak zadzwoniłem to mnie o tym poinformowali że mają awarię i wszystko wyprostują . Myślałem że sprawa jest załatwiona ale nic z tego , myliłem się,szok dopiero był jak zobaczyłem faktury jakie mi wystawili ! nogi mi się ugięły ! były 3 faktury 1-1243 zł , 2- 432 zł i 3-262 zł. Normalnie ŻENADA . Nie chce mi się o tym mówić.


Poziom 40, Guru *****
  • 30411
  • 24049
  • 1303

brak zainteresowania ze strony operatora

Faktury wynikają z faktu że opłaty niepromocyjne za DSL są mega wysokie. Nie baw się w przypadku tej usługi w zgłoszenia. Złóż reklamację mailem lub pocztą. Jak minie 30 dni, złóż kolejne z powołaniem się na brak odp. w 30 dni. A potem do UKE jak nie będzie odzewu.

Poziom 9, Poszukiwacz
  • 20
  • 1
  • 0

brak zainteresowania ze strony operatora

wiem jak zalogowac sie do routera ale nie wiem jak mam wam przeslac ta diagnostyke 


Poziom 7, Poszukiwacz
  • 20
  • 0
  • 0

brak zainteresowania ze strony operatora

Umowa mi się już skończyła na DSL-a i po prostu nie przedłużyłem jej . Problem jest w tym że po moim telefonie do Orange uznali mi reklamację na 700 parę złotych i od tych faktur tyle odliczą ale przyszła nowa faktura po korekcie i jest 609zł do zapłaty już Dsl nie mam. Znowu muszę dzwonić i reklamować bo to i tak za dużo coś mi naliczyli.Jednym słowem mają tam bajzel i to wielki.