Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

awaria zgłoszona 3.10 do dziś nie naprawiona

ROZWIĄZANE

Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

awaria zgłoszona 3.10 do dziś nie naprawiona

Witam, 3.10 rano zgłosiłem awarię. Nie działał telefon i internet. Tego samego dnia przyjechał technik, stwierdził, że jest jakieś zwarcie na linii i poszedł szukać słupka przyłączeniowego. Więcej już tego pana nie widziałem. Do tej pory awaria nie usunięta, otrzymuję tylko kolejne sms-y o przesunięciu naprawy o dalsze dni. Dziś dowiedziałem się że nowy termin naprawy to 27.10. To są jakieś kpiny. Usługi telefoniczne i internetowe są mi niezbędne do prowadzenia działalności usługowej, bo to tel i internet na firmę. Jestem klientem Orange od 12 lat, ale moja cierpliwość jest na wyczerpaniu. Nie mogę w żaden sposób poprzez kontakt z infolinią sprawy przyspieszyć. Pan z info powiedział: "nie mamy wpływu na techników i nie jesteśmy w stanie ich pospieszyć" To jest jakieś kuriozum!

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Anonim

Nie dotyczy

awaria zgłoszona 3.10 do dziś nie naprawiona

@valdim, reklamacja jest Twoim podstawowym prawem i masz w dziale VII opisane http://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/1977737/4050406768.pdf . Reszta w Twoich rękach, bo na forum tylko porady - https://www.orange.pl/esupport_b2c_contact_client.phtml 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

9 ODPOW. 9

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32785
  • 38813
  • 1388

awaria zgłoszona 3.10 do dziś nie naprawiona

Niestety tu na Nasz Orange nikt nie ma wglądu w Twoje usługi. Złóż reklamację np. przez mój Orange w oczekiwaniem przyśpieszenia naprawy. Nie zawsze jest to możliwe, ale spróbować warto.

Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

awaria zgłoszona 3.10 do dziś nie naprawiona

To nikt z Orange tu nie zagląda? Kiedyś widziałem, że jakiś admin czy inny funkcyjny kierował tego typu sprawy do odpowiednich instancji. No cóż, będzie trzeba po tylu latach się pożegnać...


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32785
  • 38813
  • 1388

awaria zgłoszona 3.10 do dziś nie naprawiona

Są tu pracownicy Orange ale są regulacje związane z ochroną danych.

Poza tym jak masz usługę na firmę to w papierach powinieneś mieć określony czas naprawy: od żadnej gwarancji do takiej określonej w godzinach. Czasem sprawy są skomplikowane i wymagają więcej czasu.
Anonim

Nie dotyczy

awaria zgłoszona 3.10 do dziś nie naprawiona

@valdimZ tego co wiem to usługa DSL ma swojego opiekuna. 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32785
  • 38813
  • 1388

awaria zgłoszona 3.10 do dziś nie naprawiona

Raczej przy DSLu nie było takiego czasu naprawy, chyba że nie ma dostęp do infrastruktury.

Wydaje mi się, że tu jest zwykła neo bez gwarancji czasowych.

Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

awaria zgłoszona 3.10 do dziś nie naprawiona

Zgadza się. Zwykła neostrada i telefon stacjonarny, ale na firmę. Nigdy nie było tak, żeby ew. awaria nie była likwidowana niezwłocznie. Pierwszy raz spotykam się z takim marazmem, a bywało, że kabel był zerwany i nie było usług raptem 1 dzień.

Anonim

Nie dotyczy

awaria zgłoszona 3.10 do dziś nie naprawiona

@valdim, reklamacja jest Twoim podstawowym prawem i masz w dziale VII opisane http://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/1977737/4050406768.pdf . Reszta w Twoich rękach, bo na forum tylko porady - https://www.orange.pl/esupport_b2c_contact_client.phtml 


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 181
  • 81
  • 11

awaria zgłoszona 3.10 do dziś nie naprawiona

To że na firmę, to nie ma znaczenia. Dostajesz taką usługę, za jaką płacisz. Jeśli potrzebujesz pewniejszego i niezawodnego dostępu, to to niestety kosztuje więcej. Dodatkowo, jeśli faktycznie Twója firma bazuje na dostępie do internetu, to dlaczego nie wykupiłeś zapasowego łącza na wszelki wypadek? Niestety, poza przypominaniem się i wysyłaniem "monitów" nic więcej nie zrobisz. Kup jakiś dostęp do internetu przez komórkę i uzywaj w awaryjnych sytuacjach.


Zespół Nasz Orange
  • 1125
  • 8151
  • 81

awaria zgłoszona 3.10 do dziś nie naprawiona

@valdim Czy Twój problem został rozwiązany i czy któraś z odpowiedzi okazała się pomocna? Jeżeli tak, to zachęcam Cię do oznaczenia jej jako rozwiązanie. Ułatwi to innym użytkownikom odnalezienie właśnie Twojego tematu i szybsze rozwiązanie problemu Emotikon: Szczęśliwy