- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam, 3.10 rano zgłosiłem awarię. Nie działał telefon i internet. Tego samego dnia przyjechał technik, stwierdził, że jest jakieś zwarcie na linii i poszedł szukać słupka przyłączeniowego. Więcej już tego pana nie widziałem. Do tej pory awaria nie usunięta, otrzymuję tylko kolejne sms-y o przesunięciu naprawy o dalsze dni. Dziś dowiedziałem się że nowy termin naprawy to 27.10. To są jakieś kpiny. Usługi telefoniczne i internetowe są mi niezbędne do prowadzenia działalności usługowej, bo to tel i internet na firmę. Jestem klientem Orange od 12 lat, ale moja cierpliwość jest na wyczerpaniu. Nie mogę w żaden sposób poprzez kontakt z infolinią sprawy przyspieszyć. Pan z info powiedział: "nie mamy wpływu na techników i nie jesteśmy w stanie ich pospieszyć" To jest jakieś kuriozum!
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@valdim, reklamacja jest Twoim podstawowym prawem i masz w dziale VII opisane http://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/1977737/4050406768.pdf . Reszta w Twoich rękach, bo na forum tylko porady - https://www.orange.pl/esupport_b2c_contact_client.phtml
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
awaria zgłoszona 3.10 do dziś nie naprawiona
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
awaria zgłoszona 3.10 do dziś nie naprawiona
To nikt z Orange tu nie zagląda? Kiedyś widziałem, że jakiś admin czy inny funkcyjny kierował tego typu sprawy do odpowiednich instancji. No cóż, będzie trzeba po tylu latach się pożegnać...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
awaria zgłoszona 3.10 do dziś nie naprawiona
Poza tym jak masz usługę na firmę to w papierach powinieneś mieć określony czas naprawy: od żadnej gwarancji do takiej określonej w godzinach. Czasem sprawy są skomplikowane i wymagają więcej czasu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
awaria zgłoszona 3.10 do dziś nie naprawiona
@valdimZ tego co wiem to usługa DSL ma swojego opiekuna.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
awaria zgłoszona 3.10 do dziś nie naprawiona
Wydaje mi się, że tu jest zwykła neo bez gwarancji czasowych.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
awaria zgłoszona 3.10 do dziś nie naprawiona
Zgadza się. Zwykła neostrada i telefon stacjonarny, ale na firmę. Nigdy nie było tak, żeby ew. awaria nie była likwidowana niezwłocznie. Pierwszy raz spotykam się z takim marazmem, a bywało, że kabel był zerwany i nie było usług raptem 1 dzień.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@valdim, reklamacja jest Twoim podstawowym prawem i masz w dziale VII opisane http://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/1977737/4050406768.pdf . Reszta w Twoich rękach, bo na forum tylko porady - https://www.orange.pl/esupport_b2c_contact_client.phtml
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
awaria zgłoszona 3.10 do dziś nie naprawiona
To że na firmę, to nie ma znaczenia. Dostajesz taką usługę, za jaką płacisz. Jeśli potrzebujesz pewniejszego i niezawodnego dostępu, to to niestety kosztuje więcej. Dodatkowo, jeśli faktycznie Twója firma bazuje na dostępie do internetu, to dlaczego nie wykupiłeś zapasowego łącza na wszelki wypadek? Niestety, poza przypominaniem się i wysyłaniem "monitów" nic więcej nie zrobisz. Kup jakiś dostęp do internetu przez komórkę i uzywaj w awaryjnych sytuacjach.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
awaria zgłoszona 3.10 do dziś nie naprawiona
@valdim Czy Twój problem został rozwiązany i czy któraś z odpowiedzi okazała się pomocna? Jeżeli tak, to zachęcam Cię do oznaczenia jej jako rozwiązanie. Ułatwi to innym użytkownikom odnalezienie właśnie Twojego tematu i szybsze rozwiązanie problemu