- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W wyniku awarii Funboxa 2.0 i jego restartów automat zmniejszył parametry łącza z 6 MB/s i 0,6 MB/s do 4 MB/s i 0,3 MB/s. Po wymianie Funboxa restarty ustały natomiast prędkość pozostała na zmniejszonym poziomie. Doradca na infolinii twierdzi że nie można zresetować linii i jedyne co można zrobić to czekać na zadziałanie automatu. Czy można coś z tym zrobić bo obecna prędkość szczególnie to 0,3 uniemożliwia normalne korzystanie z internetu, czy pozostaje tylko bierne czekanie?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W wyniku naprawy przez technika obecnie usługa chodzi poprawnie i z dobrą szybkością. Problemem okazała się linia kablowa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zwolnienie neostrady w wyniku awarii Funboxa2.0
@Guz odlaczenie modemu od pradu na kilka mimut i ponowne zalaczenie nie przynosi skutku?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zwolnienie neostrady w wyniku awarii Funboxa2.0
Nic to nie daje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zwolnienie neostrady w wyniku awarii Funboxa2.0
@Guz poczekaj do poniedziałku, może linia się ustabilizuje, nie restartuj czy wyłączaj FunBox, jak będzie w poniedziałek bez zmian, to zgłosić to i niech coś z tym zrobią, bo automatycznie się to nie naprawi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zwolnienie neostrady w wyniku awarii Funboxa2.0
Na infolinii powiedział konsultant że nie można zresetować linii i trzeba czekać na zadziałanie automatu. Trochę to dziwne jak dla mnie, ale na razie poczekam jeszcze kilka dni.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zwolnienie neostrady w wyniku awarii Funboxa2.0
24 godziny raczej musi minąć, żeby zaczęło się podnosić. Tylko patrzeć czy błędy nie rosną i nic więcej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zwolnienie neostrady w wyniku awarii Funboxa2.0
@Guz Niestety stabilizacja działa w jedną stronę. Jak zejdzie do poziomu gwarantującego najmniejszy przyrody błędów na łączu to zapamiętuje i zostaje w tym profilu prędkości. Przerabiałem to
Wymiana modemu nic nie wnosi. Tylko reset portu na centrali powoduje włączeniem stabilizacji ponownie. Musisz na czacie negocjować reset portu. Może to zrobić monter, ale to ociera się z asystę o to płatną. Trudno coś doradzić, bo to walka o swoje z systemem. Próbuj na infolinii wymusić, bo mogą, ale nie zawsze chcą......dobrzeotywuj i mów z przekonaniem, z wiedzą o co chcesz prosić i jak trafisz na kumatego konsultanta zrobi to
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zwolnienie neostrady w wyniku awarii Funboxa2.0
Nieprawda zależy od tego co jest na centrali. Jak mówi, że automat powinien podnieść to trzeba czekać. Musi minąć czas, żeby automat zaczął podnosić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zwolnienie neostrady w wyniku awarii Funboxa2.0
@jaryn kilka neo miałem pod opieką i zawsze DLM obniżał ,a nigdy nie spotkałem się, aby podnosił. To cykl kilkudniowy i tylko wymuszany zmianą portu bądź pogarszającymi się parametrami linii. Nie polepszającym i się.... Chwała operatorowi jak jest inaczej...😁
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »