Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Zrywanie połączenia internetowego

ROZWIĄZANE

Poziom 12, Recenzent
  • 6
  • 2
  • 0

Zrywanie połączenia internetowego

Witam

 

Mam pewien dziwny problem z neostradą 20 Mb/s. Co pewien czas zrywa mi połączenie z internetem na jakieś 30-40 s. Odstępy czasowe od działania do zerwania są różne, ale jest to przeważnie 15-30 min. Co dziwne, że w godzinach od 20-24 połączenie nie zrywa, jednak po północy problem znów się pojawia i historia zatacza koło.

 

Restartowałem router parokrotnie, przywracałem ustawienia fabryczne, robiłem format komputera i nie zauważyłem żadnej zmiany. Router to Sagemcom, a osiągi jakie mam to lekko ponad 16 Mb downloadu i 750 uploadu, ale to jest ok i od początku umowy nie było problemu, który już jest ponad 2 miesiące, proszę o rady. 

2 ZAAKCEPTOWANYCH ROZWIĄZAŃ ()

Rozwiązanie:

Poziom 36, Guru *
  • 5079
  • 14524
  • 172

Zrywanie połączenia internetowego


Septer napisał(-a):

 Misiek62, ale jakim sposobem jest to najskuteczniej zrobić ? W zeszłym tygodniu byłem w salonie i dostałem informację, że będą się kontaktować. Wczoraj zgłosiłem usterkę w Mój Orange i też brak odpowiedzi (tj.: w realizacji).  


Z tego co wiem to technicy mają do 48 godzin na usunięcie usterki, oczywiście najpierw trzeba ją zlokalizować... skoro piszesz że zgłaszałeś w salonie, to powinno to być już od tego momentu potraktowane jako zgłoszenie usterki. Może napisz pisemną reklamację zarówno na wadliwe świadczenie usługi "neostrada" jak i na opieszałość w sprawdzeniu zgłoszenia. Może chociaż uzyskasz jakiś rabat w opłacie - abonamencie, jeśli faktycznie będą jakieś zakłócenia.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Anonim

Nie dotyczy

Zrywanie połączenia internetowego

@Septer myślę że to jakieś problemy na łączu lub na centrali. Więc...tak jak pisze i radzi @Misiek62 zadzwoń do BOK, najlepiej przez aplikację Mój Orange i zgłoś ponowną reklamację.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

8 ODPOW. 8

Poziom 36, Guru *
  • 5079
  • 14524
  • 172

Zrywanie połączenia internetowego

Ze względu na częstotliwość chyba nie da się tego wytłumaczyć zmiennym IP w ramach usługi Neostrada. Więc chyba zostaje zgłosić do BOKu żeby technicy zbadali Twoje łącze.

 


Poziom 12, Recenzent
  • 6
  • 2
  • 0

Zrywanie połączenia internetowego

 Misiek62, ale jakim sposobem jest to najskuteczniej zrobić ? W zeszłym tygodniu byłem w salonie i dostałem informację, że będą się kontaktować. Wczoraj zgłosiłem usterkę w Mój Orange i też brak odpowiedzi (tj.: w realizacji).  


Poziom 36, Guru *
  • 5079
  • 14524
  • 172

Zrywanie połączenia internetowego


Septer napisał(-a):

 Misiek62, ale jakim sposobem jest to najskuteczniej zrobić ? W zeszłym tygodniu byłem w salonie i dostałem informację, że będą się kontaktować. Wczoraj zgłosiłem usterkę w Mój Orange i też brak odpowiedzi (tj.: w realizacji).  


Z tego co wiem to technicy mają do 48 godzin na usunięcie usterki, oczywiście najpierw trzeba ją zlokalizować... skoro piszesz że zgłaszałeś w salonie, to powinno to być już od tego momentu potraktowane jako zgłoszenie usterki. Może napisz pisemną reklamację zarówno na wadliwe świadczenie usługi "neostrada" jak i na opieszałość w sprawdzeniu zgłoszenia. Może chociaż uzyskasz jakiś rabat w opłacie - abonamencie, jeśli faktycznie będą jakieś zakłócenia.

Anonim

Nie dotyczy

Zrywanie połączenia internetowego

@Septer myślę że to jakieś problemy na łączu lub na centrali. Więc...tak jak pisze i radzi @Misiek62 zadzwoń do BOK, najlepiej przez aplikację Mój Orange i zgłoś ponowną reklamację.


Poziom 12, Recenzent
  • 6
  • 2
  • 0

Zrywanie połączenia internetowego

Rozwiązanie okazało się łatwiejsze niż się spodziewałem. Zadzowniłem z Mój Orange, podobno to były błędy na linii i teraz ma być ok, napiszę na dniach, czy rozwiązałem problem, dzięki za pomoc.


Poziom 36, Guru *
  • 5079
  • 14524
  • 172

Zrywanie połączenia internetowego

Zyczę powodzenia - czyli stabilnego łącza jak najprędzej. Z Twojego wpisu wnioskuję, że zdarzenie kwalifikuje się jako reklamacja... powtarzam więc, technicy mają 48 godzin.

 


Septer napisał(-a):

Rozwiązanie okazało się łatwiejsze niż się spodziewałem. Zadzowniłem z Mój Orange, podobno to były błędy na linii i teraz ma być ok, napiszę na dniach, czy rozwiązałem problem, dzięki za pomoc.


 


Poziom 12, Recenzent
  • 6
  • 2
  • 0

Zrywanie połączenia internetowego

Dzięki 😉 Nie miałem kiedy przetestować, w sumie można temat zamknąć, bo na razie jest ok wszystko ok, tylko czasami na sekundę brakuje synchronizacji, ale odświeżam i jest ok.

 

Tego nie naprawił konsultant, dalej było to samo tylko wyszło trochę później, jednak w ten sam dzień przyjechał technik i naprawił 😉 (izolacja kabla,  odłączenie i rozdzielenie kabla nieaktywnej linii telefonicznej i przywrócenie internetu na dzień zwiększenia prędkości)

 

Pozdrawiam


Poziom 26, Specjalista
  • 721
  • 1682
  • 34

Zrywanie połączenia internetowego

Oznaczam rozwiązanie i zamykam temat zgodnie z życzeniem. Szczęśliwy mężczyzna