- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam
Mam pewien dziwny problem z neostradą 20 Mb/s. Co pewien czas zrywa mi połączenie z internetem na jakieś 30-40 s. Odstępy czasowe od działania do zerwania są różne, ale jest to przeważnie 15-30 min. Co dziwne, że w godzinach od 20-24 połączenie nie zrywa, jednak po północy problem znów się pojawia i historia zatacza koło.
Restartowałem router parokrotnie, przywracałem ustawienia fabryczne, robiłem format komputera i nie zauważyłem żadnej zmiany. Router to Sagemcom, a osiągi jakie mam to lekko ponad 16 Mb downloadu i 750 uploadu, ale to jest ok i od początku umowy nie było problemu, który już jest ponad 2 miesiące, proszę o rady.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Septer napisał(-a):Misiek62, ale jakim sposobem jest to najskuteczniej zrobić ? W zeszłym tygodniu byłem w salonie i dostałem informację, że będą się kontaktować. Wczoraj zgłosiłem usterkę w Mój Orange i też brak odpowiedzi (tj.: w realizacji).
Z tego co wiem to technicy mają do 48 godzin na usunięcie usterki, oczywiście najpierw trzeba ją zlokalizować... skoro piszesz że zgłaszałeś w salonie, to powinno to być już od tego momentu potraktowane jako zgłoszenie usterki. Może napisz pisemną reklamację zarówno na wadliwe świadczenie usługi "neostrada" jak i na opieszałość w sprawdzeniu zgłoszenia. Może chociaż uzyskasz jakiś rabat w opłacie - abonamencie, jeśli faktycznie będą jakieś zakłócenia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zrywanie połączenia internetowego
Ze względu na częstotliwość chyba nie da się tego wytłumaczyć zmiennym IP w ramach usługi Neostrada. Więc chyba zostaje zgłosić do BOKu żeby technicy zbadali Twoje łącze.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zrywanie połączenia internetowego
Misiek62, ale jakim sposobem jest to najskuteczniej zrobić ? W zeszłym tygodniu byłem w salonie i dostałem informację, że będą się kontaktować. Wczoraj zgłosiłem usterkę w Mój Orange i też brak odpowiedzi (tj.: w realizacji).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Septer napisał(-a):Misiek62, ale jakim sposobem jest to najskuteczniej zrobić ? W zeszłym tygodniu byłem w salonie i dostałem informację, że będą się kontaktować. Wczoraj zgłosiłem usterkę w Mój Orange i też brak odpowiedzi (tj.: w realizacji).
Z tego co wiem to technicy mają do 48 godzin na usunięcie usterki, oczywiście najpierw trzeba ją zlokalizować... skoro piszesz że zgłaszałeś w salonie, to powinno to być już od tego momentu potraktowane jako zgłoszenie usterki. Może napisz pisemną reklamację zarówno na wadliwe świadczenie usługi "neostrada" jak i na opieszałość w sprawdzeniu zgłoszenia. Może chociaż uzyskasz jakiś rabat w opłacie - abonamencie, jeśli faktycznie będą jakieś zakłócenia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zrywanie połączenia internetowego
Rozwiązanie okazało się łatwiejsze niż się spodziewałem. Zadzowniłem z Mój Orange, podobno to były błędy na linii i teraz ma być ok, napiszę na dniach, czy rozwiązałem problem, dzięki za pomoc.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zrywanie połączenia internetowego
Zyczę powodzenia - czyli stabilnego łącza jak najprędzej. Z Twojego wpisu wnioskuję, że zdarzenie kwalifikuje się jako reklamacja... powtarzam więc, technicy mają 48 godzin.
Septer napisał(-a):Rozwiązanie okazało się łatwiejsze niż się spodziewałem. Zadzowniłem z Mój Orange, podobno to były błędy na linii i teraz ma być ok, napiszę na dniach, czy rozwiązałem problem, dzięki za pomoc.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zrywanie połączenia internetowego
Dzięki 😉 Nie miałem kiedy przetestować, w sumie można temat zamknąć, bo na razie jest ok wszystko ok, tylko czasami na sekundę brakuje synchronizacji, ale odświeżam i jest ok.
Tego nie naprawił konsultant, dalej było to samo tylko wyszło trochę później, jednak w ten sam dzień przyjechał technik i naprawił 😉 (izolacja kabla, odłączenie i rozdzielenie kabla nieaktywnej linii telefonicznej i przywrócenie internetu na dzień zwiększenia prędkości)
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zrywanie połączenia internetowego
Oznaczam rozwiązanie i zamykam temat zgodnie z życzeniem.