- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zrywanie WIFI - połączono, bez dostępu do internetu.
@ewel2 5 minut i błędy. Pokaż to do po godzinie i jutro rano. Zobaczymy. Czy robiłeś już reset modemu? Postaraj się po nim podłączyć tylko jedno urządzenie i zrobić testy. Bez sieci dodatkowej 1:1 po wifi zobaczymy jakie będą komunikaty. Może uda się pożyczyć jakiegoś laptopa z eth. Nawet starszy model
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zrywanie WIFI - połączono, bez dostępu do internetu.
@agat13 Resetu modemu jeszcze nie robiłam, FunBoxa mam od wczoraj, więc na razie próbowałam innych metod. Reset pewnie zrobię, ale w momencie gdy jest najbardziej potrzebne zaginęło mi gdzieś hasło do neostrady, więc na dziś muszę zakończyć temat.
Będę próbować jak tu wspominaliście podłączać urządzenia stopniowo, może faktycznie jest problem z którymś extenderem albo drugim routerem. Może FunBox dogaduje się z moim TP Linkiem #2 gorzej niż oryginalny router który miałam do tej pory i stąd to pogorszenie.
Podpytam też sąsiadów, może też mają taki problem jak ja i to faktycznie wina linii..
Na razie dzięki za rady, będę działać bo z takim Internetem to się pracować nie da 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zrywanie WIFI - połączono, bez dostępu do internetu.
@ewel2 o wynikach informuj, to może coś jeszcze uda się podpowiedzieć lub wychwycić problem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zrywanie WIFI - połączono, bez dostępu do internetu.
@ewel2 Funbox sam pobierze login i hasło dla Neo. Jedynie wifi polecam zmienić. SSID i hasło własne.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zrywanie WIFI - połączono, bez dostępu do internetu.
@agat13 Możliwe że to będzie moim rozwiązaniem 😄 Jeszcze chyba za wcześnie na świętowanie, ale na samym modemie od ok. godziny wszystko działa.
Zaczynam podejrzewać że to mój drugi TP Link robi problem, ale zostawię żeby jeszcze podziałało przez kilka godzin i spróbuję podłączać Extendery.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zrywanie WIFI - połączono, bez dostępu do internetu.
@ewel2 Parametry liniowe ok, nie ma się do czego przyczepić jak na 1 dzień (no, może ze względu na długość linii do downloadu). Testuj i informuj...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zrywanie WIFI - połączono, bez dostępu do internetu.
W ramach podsumowania - obecnie internet działa od kilku dni. Ok. środy był jeszcze problem i przy podłączeniu 2 laptopów po WiFi Internet znikał w jednym z nich. Prędkości wciąż w porywach 5-11 MBs, ale do tego jestem przyzwyczajona.
Nie jestem pewna co pomogło - podłączyłam i skonfigurowalam na nowo wszystkie Wifi Extendery oraz drugi router. Podnioslo się na chwilę. W środę był jeszcze problem, ale od tamtej pory działa. Do tej pory nie wiem z czego dokładnie wynikał problem, oby już nie wrócił 😊 ..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zrywanie WIFI - połączono, bez dostępu do internetu.
@ewel2 Czyli problem był raczej po stronie urządzeń sieci wewnętrznej? Trudno jest to diagnozować przy rozbudowanej infrastrukturze sieciowej. Dobrze, że wszystko się unormowało i wiesz co robić następnym (obyś nie musiała) razem
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »