- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana prędkości po zmianie umowy
Witam!
Otóż mam problem specyficznej maści. Podpisałem nową umowę, całkowicie, po zerwaniu poprzedniej, ponieważ wygasła, a teraz kto inny jest właścicielem usługi. Mieszkam poza miastem, dosyć słabe możliwości internetu, a na umowie do 10 mb/s z czego doleci maleńki ułamek. Dawniej, za czasów Livebox 2.0 było to 3,2 Mb/s i tak się dosyć stablinie trzymało do zakończenia umowy, a były to mniejsze możliwości. Gdy podpisaliśmy nową, otrzymaliśmi FunBox 2.0, instalacja pobiegła pomyślnie, ale potem już same kłopoty, internet jest po kablu, jak mówiłem mieszkam dosyć daleko od nadajnika. Internet czasami zwalnia tak jakby go nie było, maksymalna prędkość nie przekracza, uwaga 1,5 Mb/s, a to naprawdę rzadkość, żeby się zbliżyło, natomiast zazwyczaj nie osiąga 1 Mb/s. W domu używamy wi-fi są trzy laptopy i 3 telefony, ale zazwyczaj na raz działają 2 telefony i 1 laptop, poprzednio to nie był problem. Przy instalacji był technik, mówił nawet coś o przeczyszczeniu łącza, tak wynika z relacji siostry, która była w domu podczas jego wizyty. Proszę o pomoc, bo naprawdę próbowałem wielu rzeczy, ale własną rekę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana prędkości po zmianie umowy
Przede wszystkim - przeczytaj uważnie umowę. Jeśli masz opcję "do 80Mb/s", to zdaje się wg umowy minimalna prędkość pobierania powinna przez większość czasu wynosić połowę tej wartości (niech mnie ktoś poprawi, jeśli się mylę). Jeśli zatem masz transfer rzędu 1,5 Mb/s, to masz mocną podstaę do reklamacji…
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana prędkości po zmianie umowy
@Janhalb, @MRybaczek według opisu tej usługi (do 80Mb) oznaczenie zakresu wynosi od 20 do 80 Mb... U mnie technicy mówili, że "zapięli" łącze na poziomie 50Mb... spadek poniżej 20 Mb oznacza faktyczne rozłączenie. Pozwalam sobie przypomnieć Wam, że rzeczywista prędkość zależy od tego z czym się łączysz - tzn. czy dany serwer jest popularny i z jaką prędkością udostępnia on swoje zasoby...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana prędkości po zmianie umowy
Popełniłem straszny błąd biorąc do ręki folder z reklamą ofert, gdzie było zakreślone o czym rozmawialiśmy, zamiast umowy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana prędkości po zmianie umowy
Jak było 3 mega to i powinno być, może DLM przyciął bo linia kuleje.Technik nie zrobi to raczej nie będzie dobrze działać. Trzeba rozmawać z technikiem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana prędkości po zmianie umowy
Przy instalacji Funbox'a był technik i mówił, że czyścił linię czy coś w ten deseń
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana prędkości po zmianie umowy
Błędów było ponad 100, ale zresetowałem router i nie widać :'(
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana prędkości po zmianie umowy
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »