Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Zgłoszenie awarii z 2 styczeń 2018r a usunięcie przekłądane co kilka dni na następny termin


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 4
  • 0

Zgłoszenie awarii z 2 styczeń 2018r a usunięcie przekłądane co kilka dni na następny termin

Zgłoszenie awarii 2 styczeń 2018r .Nr zgłoszenia xxxxxxxxx. Usunięcie awarii przekładane co kilka dni na następny termin.Dzwonienie na infolinie bez sensu i tak nic sensownego nie odpowie.Tak działa serwis  a klient czyli ja czeka? mam czekać ,aż szanowny serwis ruszy ... i naprawi uszkodzony kabelek?  Czyli mam wynająć firmę,która wystawi wam rachunek za naprawę i powiadomić UKE ?

13 ODPOW. 13

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5416
  • 17728
  • 186

Zgłoszenie awarii z 2 styczeń 2018r a usunięcie przekłądane co kilka dni na następny termin

@henryxm  a czy regulamin świadczenia usług dopuszcza wykonanie zastępcze? Jakoś nie pamiętam, żebym na taki zapis trafił. 


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 4
  • 0

Zgłoszenie awarii z 2 styczeń 2018r a usunięcie przekłądane co kilka dni na następny termin

Skoro ich monopolistyczny serwis nie daje rady z tak poważną awarią jak zle zaizolowany kabel ( z 50 raz ) na 24 lata bycia użytkownikiem tej linii ,to jakiego innego rozwiązania szukać? Nie potrafią dobrze zaizolować kabel i temat wraca przy większych deszczowych dniach.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32257
  • 35803
  • 1364

Zgłoszenie awarii z 2 styczeń 2018r a usunięcie przekłądane co kilka dni na następny termin

Jeśli masz usługę bez gwarancji SLA, to nie masz gwarantowanego czasu naprawy. Po 36 godzinach od zgłoszenia przysługuje Ci tylko odszkodowanie. Czasem niestety naprawy wymagają więcej czasu.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 4
  • 0

Zgłoszenie awarii z 2 styczeń 2018r a usunięcie przekłądane co kilka dni na następny termin

Tak się składa ,że też pracuje w serwisie ale innej branży.Gdyby po naszych naprawach występowała by podobna rzecz,to ktoś by po prostu wyleciał z naganą z pracy i firma straciła by licencje na wykonywanie usług.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32257
  • 35803
  • 1364

Zgłoszenie awarii z 2 styczeń 2018r a usunięcie przekłądane co kilka dni na następny termin

Są dwa rodzaje usług. Z gwarancją i bez. Przy świadczeniu usług nie zawsze jesteś w stanie przewidzieć wszelkie okoliczności.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 4
  • 0

Zgłoszenie awarii z 2 styczeń 2018r a usunięcie przekłądane co kilka dni na następny termin

 "Przy świadczeniu usług nie zawsze jesteś w stanie przewidzieć wszelkie okoliczności" 

Możesz jaśniej mi to wytłumaczyć ? 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32257
  • 35803
  • 1364

Zgłoszenie awarii z 2 styczeń 2018r a usunięcie przekłądane co kilka dni na następny termin

Nie wiem jaka jest u Ciebie przyczyna długiego czasu (to powinieneś uzyskać na BOK). Ale usługi stacjonarne są zwykle tańsze bez gwarancji czasu i droższe z gwarancją. Czasem naprawa jest kosztowna, czasem potrzebne są zgody administracyjne, czasem też nieopłaca się naprawiać gdy w planach jest przebudowa drogi i infrastruktury w krótkim czasie, i setki innych czynników.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 4
  • 0

Zgłoszenie awarii z 2 styczeń 2018r a usunięcie przekłądane co kilka dni na następny termin

Ja przyczyny widzę tylko dwie

- rozrastająca biurokracja

- brak  kompetentnych,wykwalifikowanych pracowników 

Jeśli po raz enty znane jest miejsce uszkodzenia  i problem istnieje ( tylko i wyłącznie)  w zaizolowaniu kabla miedzianego,czterożyłowego to albo ktoś  robi to celowo lub na złość. Tylko z braku konkurencji w mojej miejscowości jestem skazany na tego operatora.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32257
  • 35803
  • 1364

Zgłoszenie awarii z 2 styczeń 2018r a usunięcie przekłądane co kilka dni na następny termin

Skoro znasz miejsce uszkodzenia, to na czyim gruncie jest? Gminnym, prywatnym?