- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zamiana internetu
Witam.Mam problemy z internetem które opisywałem w tym poście:https://nasz.orange.pl/t5/forums/v3_1/forumtopicpage/board-id/Swiatlowod-i-Neostrada/page/1/thread-i...
Problemy nadal trwają i nie idzie się dowiedzieć skąd pochodzi ich źródło.Technicy twierdzą, że wina komputera.Informatyk twierdzi, że z komputerem wszystko w porządku więc moje pytanie jest następujące:
Czy jest taka możliwość aby zamienić internet na inny oferowany przez Orange?
Przy wyborze internetu dostałem 2 oferty.Jedną na neostradę, a drugą na internet LTE.
Obydwie usługi kosztowałyby tyle samo miesięcznie.
Czy jest taka możliwość, a jeśli nie to czy byłaby możliwość zerwania umowy tak by nie płacić żadnej kary, bo nie widze sensu w tym by płacić 2 lata za coś za co nie działa i czego się nie używa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zamiana internetu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zamiana internetu
A czy mogę prosić o jakiś przykład takiej zamiany i czy prośbę o nią trzeba napisać jakoś na liście pisemnie czy można wysłać na e-maila?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zamiana internetu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zamiana internetu
Maila do usług stacjonarnych nie ma, możesz wysłać zgłoszenie przez mój Orange.