Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Zabawa w kotka i myszkę


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 5
  • 0

Zabawa w kotka i myszkę

Dzień dobry. 

Składam skargę na obsługę serwisową. W dniu 18 sierpnia została zgłoszona usterka o niedziałaniu Neostrady i telefonu stacjonarnego. Konsultanci z którymi rozmawiałem, nie potrafią podać terminu naprawy. Naprawa łącza telefonicznego trwa już dwa tygodnie. Mieszkam około 300 m od centrali telefonicznej, dostaję informację, że usterka jest trudna w naprawie. Do naprawy są dwa przewody, jeśli to jest problem przerastający wiedzę techniczną serwisantów, to proszę o taką informację. Jestem długoletnim klientem korzystającym z Waszych usług, jeśli naprawa nie jest możliwa, proszę o szybką informacje w celu zmiany operatora. Swoją drogą, rzadko można dziś spotkać operatora z tak niefrasobliwymi serwisantami.

Krystyna Woźniak

 

________________
* Ukryłem numery usług – moderator Michał

4 ODPOW. 4

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 156
  • 564
  • 0

Zabawa w kotka i myszkę

@Wożniak To jest forum użytkowników nie wsparcie techniczne. Nie wiesz na pewno, czy to tylko zerwane kable.

P. S. Szanuj swoje dane osobowe. (przed moderacją były widoczne)


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19293
  • 55752
  • 757

Zabawa w kotka i myszkę

@Wożniak przykro, że taka sytuacja Cię spotkała. Niestety na forum nie mamy możliwości ingerowania u operatora, ale zawsze są osoby, które z chęcią spróbują pomóc. Opisz jaki masz problem, przynajmniej będzie możliwość podpowiedzi, jak rozmawiać z operatorem, aby problem spróbować usunąć i dalej korzystać z usługi.


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 13845
  • 56949
  • 684

Zabawa w kotka i myszkę

@Wożniak  skoro takiej długości trasa nie spowodowała, że uszkodzenie jest do usunięcia od ręki, znaczy, że nie można tego zrobić z jakiegoś powodu...

Nie, że nie chcą, tylko nie mogą. Każde uszkodzenie i długi jego czas bije w firmę techniczna, więc w ich interesie jest jak najszybsza naprawa.

Dowiedz się w czym problem z odpisów techników na infolinii 


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2687
  • 9818
  • 51

Zabawa w kotka i myszkę

@Wożniak jeśli to trwa tak długo to można przyjąć że do wymiany jest duży odcinek kabla (100-200 metrów) a do tego zarabianie złączy. Musisz uzbroić się w cierpliwość. Po naprawie zgłoś na infolinii bonifikatę do abonamentu. Powinni Ci odpowiednio pomniejszyć wysokość następnego rachunku.