- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zabawa w kotka i myszkę
Dzień dobry.
Składam skargę na obsługę serwisową. W dniu 18 sierpnia została zgłoszona usterka o niedziałaniu Neostrady i telefonu stacjonarnego. Konsultanci z którymi rozmawiałem, nie potrafią podać terminu naprawy. Naprawa łącza telefonicznego trwa już dwa tygodnie. Mieszkam około 300 m od centrali telefonicznej, dostaję informację, że usterka jest trudna w naprawie. Do naprawy są dwa przewody, jeśli to jest problem przerastający wiedzę techniczną serwisantów, to proszę o taką informację. Jestem długoletnim klientem korzystającym z Waszych usług, jeśli naprawa nie jest możliwa, proszę o szybką informacje w celu zmiany operatora. Swoją drogą, rzadko można dziś spotkać operatora z tak niefrasobliwymi serwisantami.
Krystyna Woźniak
________________
* Ukryłem numery usług – moderator Michał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zabawa w kotka i myszkę
@Wożniak To jest forum użytkowników nie wsparcie techniczne. Nie wiesz na pewno, czy to tylko zerwane kable.
P. S. Szanuj swoje dane osobowe. (przed moderacją były widoczne)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zabawa w kotka i myszkę
@Wożniak przykro, że taka sytuacja Cię spotkała. Niestety na forum nie mamy możliwości ingerowania u operatora, ale zawsze są osoby, które z chęcią spróbują pomóc. Opisz jaki masz problem, przynajmniej będzie możliwość podpowiedzi, jak rozmawiać z operatorem, aby problem spróbować usunąć i dalej korzystać z usługi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zabawa w kotka i myszkę
@Wożniak skoro takiej długości trasa nie spowodowała, że uszkodzenie jest do usunięcia od ręki, znaczy, że nie można tego zrobić z jakiegoś powodu...
Nie, że nie chcą, tylko nie mogą. Każde uszkodzenie i długi jego czas bije w firmę techniczna, więc w ich interesie jest jak najszybsza naprawa.
Dowiedz się w czym problem z odpisów techników na infolinii
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zabawa w kotka i myszkę
@Wożniak jeśli to trwa tak długo to można przyjąć że do wymiany jest duży odcinek kabla (100-200 metrów) a do tego zarabianie złączy. Musisz uzbroić się w cierpliwość. Po naprawie zgłoś na infolinii bonifikatę do abonamentu. Powinni Ci odpowiednio pomniejszyć wysokość następnego rachunku.