- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wypowiedzenie umowy - Brak konkurencyjności oraz słaba oferta dla stałych klientów
@ArturJak dla mnie jest bardzo ważna cena a nie ping czy światłowód wiem ze Orange nie podłączy przez najbliższe 10 lat a gdyby była na opcji 20Mb niższą cenę to bym został a czy masz 10/20/80Mb płacisz tyle samo
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wypowiedzenie umowy - Brak konkurencyjności oraz słaba oferta dla stałych klientów
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wypowiedzenie umowy - Brak konkurencyjności oraz słaba oferta dla stałych klientów
Artur napisał(-a):
Rozumiem, że ujednolicenie cen Twoim zdaniem nie jest dobrą opcją i przyjmujemy to jako sugestię, do której wrócimy gdy będziemy przygotowywać następną ofertę.
@ArturWszyscy tak maja tylko Orange ma inaczej może trzeba zrobić lepsze oferty cenowe podział cenowy na 10/20/80 a umowa jest podpisana na przyłączenie do budynku. A zobaczę czy w styczniu się coś zmieni.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wypowiedzenie umowy - Brak konkurencyjności oraz słaba oferta dla stałych klientów
Nie będę specjalnie tworzyć nowego tematu. Dzisiaj orange zarejestrował w systemie moje wypowiedzenie umowy i dostałem dziwny telefon od +48 58 329 61 08. Odebrałem ale po drugiej stronie była cisza i numer po chwili się rozłączył. Jak oddzwaniam to jest, że niby infolinia orange , że próbowali się skontaktować ale zadzwonią w najbliższym czasie. To jest jakiś przekręt naciągający ludzi na koszty czy faktycznie to wasz numer? To troszkę słabe, że dzwonią do ludzi i od razu się rozłączają xd
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wypowiedzenie umowy - Brak konkurencyjności oraz słaba oferta dla stałych klientów
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wypowiedzenie umowy - Brak konkurencyjności oraz słaba oferta dla stałych klientów
Ok. Od czego jest ten dział utrzymania? W jakiej sprawie mogli dzwonić? I czemu rozłączają zaraz po odebraniu przeze mnie telefonu?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wypowiedzenie umowy - Brak konkurencyjności oraz słaba oferta dla stałych klientów
2) co do rozłączania, może jakiś problem techniczny był
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »