Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Wykrylismy problem z Twoją linią światłowodową.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 9
  • 4
  • 0

Wykrylismy problem z Twoją linią światłowodową.

Cześć, kieruje pytanie w eter, bo to jedyne co mi w chwili obecnej zostało. Wyjechałem wczoraj rano z domu, kiedy nie było żadnego problemu z Internetem. Wróciłem godzinę temu i po włączeniu kompa wyświetla się informacja z tematu posta. Na funboxie 3 dioda za światłowód świeci się na czerwono. Internetu brak, a co ciekawe sąsiad za ścianą również światłowód z Orange i Internet śmiga bez problemów. Przez weekend nikogo w mieszkaniu nie było, sprawdziłem kabel na korytarzu i w mieszkaniu- wszystko wygląda ok. Oczywiście na żadną infolinię w ndz nie mogę się dodzwonic, a Internetu potrzebuje na gwałt.. jakieś pomysły? Dzięki i pozdrawiam. 

23 ODPOW. 23

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32742
  • 38509
  • 1384

Wykrylismy problem z Twoją linią światłowodową.

Usterkę możesz zgłosić na bocie czatu http://orange.pl/kontakt ew poczekaj cierpliwie na infolinii

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 9
  • 4
  • 0

Wykrylismy problem z Twoją linią światłowodową.

Właśnie nie mogę znaleźć żadnej infolinii na której by nie było bota, wszystko kończy się ewentualnym zgłoszeniem usterki którą mogą rozwiązać do 10 grudnia.. jest coś czynnego w niedzielę?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32742
  • 38509
  • 1384

Wykrylismy problem z Twoją linią światłowodową.

Nie wszystkie usterki są usuwane od ręki. Informacje o czasie to tylko przewidywany czas naprawy, czasem może udać się szybciej. Rozmowa z doradcą nie wiele zmieni.

Inna sprawa gdybyś miał usługę z SLA i gwarantowanym czasem naprawy - wtedy identyfikując się na infolinii numerem usługi - Twoje zgłoszenie będzie realizowane wg czasu z umowy.

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 9
  • 4
  • 0

Wykrylismy problem z Twoją linią światłowodową.

Czyli jeśli moje zgłoszenie "Zostało przekazane do służb technicznych." to znaczy że jest realna szansa że ktoś się przygląda problemowi w tej chwili po ich stronie? Bo z tego co zrozumiałem to wydawało mi się że przyślą po prostu serwisanta w tygodniu i tyle?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32742
  • 38509
  • 1384

Wykrylismy problem z Twoją linią światłowodową.

A dostałeś smsem lub w trakcie rozmowy numer zgłoszenia? Jeśli tak, to tak.

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2106
  • 5913
  • 196

Wykrylismy problem z Twoją linią światłowodową.

Raczej nie ma szans na interwencję dzisiaj, zgłoszenie przekazano do techników i zajmą się tym jutro w kolejności zgłoszeń.

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 9
  • 4
  • 0

Wykrylismy problem z Twoją linią światłowodową.

Tak, dostałem nr zgłoszenia.. ale co może być powodem skoro sąsiad mający chyba identyczny pakiet, a na pewno światłowód z Orange tak jak ja, nie ma w tej chwili żadnych problemów.. 


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 9
  • 4
  • 0

Wykrylismy problem z Twoją linią światłowodową.

Nie mogę jakoś przepiąć naszych kabelków w puszce rozdzielczej na korytarzu? ^^ oczywiście mam jego zgodę


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2106
  • 5913
  • 196

Wykrylismy problem z Twoją linią światłowodową.

Każdy ma swoje włókno do routera. Kabel światłowodowy jest dobrze wpięty w urządzenie ?