- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wykrylismy problem z Twoją linią światłowodową.
Cześć, kieruje pytanie w eter, bo to jedyne co mi w chwili obecnej zostało. Wyjechałem wczoraj rano z domu, kiedy nie było żadnego problemu z Internetem. Wróciłem godzinę temu i po włączeniu kompa wyświetla się informacja z tematu posta. Na funboxie 3 dioda za światłowód świeci się na czerwono. Internetu brak, a co ciekawe sąsiad za ścianą również światłowód z Orange i Internet śmiga bez problemów. Przez weekend nikogo w mieszkaniu nie było, sprawdziłem kabel na korytarzu i w mieszkaniu- wszystko wygląda ok. Oczywiście na żadną infolinię w ndz nie mogę się dodzwonic, a Internetu potrzebuje na gwałt.. jakieś pomysły? Dzięki i pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wykrylismy problem z Twoją linią światłowodową.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wykrylismy problem z Twoją linią światłowodową.
Właśnie nie mogę znaleźć żadnej infolinii na której by nie było bota, wszystko kończy się ewentualnym zgłoszeniem usterki którą mogą rozwiązać do 10 grudnia.. jest coś czynnego w niedzielę?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wykrylismy problem z Twoją linią światłowodową.
Inna sprawa gdybyś miał usługę z SLA i gwarantowanym czasem naprawy - wtedy identyfikując się na infolinii numerem usługi - Twoje zgłoszenie będzie realizowane wg czasu z umowy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wykrylismy problem z Twoją linią światłowodową.
Czyli jeśli moje zgłoszenie "Zostało przekazane do służb technicznych." to znaczy że jest realna szansa że ktoś się przygląda problemowi w tej chwili po ich stronie? Bo z tego co zrozumiałem to wydawało mi się że przyślą po prostu serwisanta w tygodniu i tyle?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wykrylismy problem z Twoją linią światłowodową.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wykrylismy problem z Twoją linią światłowodową.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wykrylismy problem z Twoją linią światłowodową.
Tak, dostałem nr zgłoszenia.. ale co może być powodem skoro sąsiad mający chyba identyczny pakiet, a na pewno światłowód z Orange tak jak ja, nie ma w tej chwili żadnych problemów..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wykrylismy problem z Twoją linią światłowodową.
Nie mogę jakoś przepiąć naszych kabelków w puszce rozdzielczej na korytarzu? ^^ oczywiście mam jego zgodę
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wykrylismy problem z Twoją linią światłowodową.
- « Poprzedni
- Następny »