- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wstrzymanie opłat?
Witam, według umowy posiadam neostradę od 10 do 20 mb/s, lecz ta prędkość jest tylko na papierze. od 4 miesięcy walczę z orange, ponieważ mój internet w godzinach większego ruchu jest po prostu niedostępny, prędkość spada w okolice 2-4 mb/s + 50% utraty pakietów, częste zrywanie połączenia na kilkanaście minut itd. Problem jest w całej wsi, technik przyjeżdża w godzinach jego pracy, a w tym czasie na różnych testach prędkość jest "znośna", mam na myśli to, że skacze od 7 do 13 mb/s, robi pomiar linii i "żadnych błędów, linia bardzo dobra". Problem zaczął się dzień po przedłużeniu umowy, nie został rozwiązany po dzień dzisiejszy, dzwonię na infolinię przedstawiam problem, że internet praktycznie nie działa, że technik przyjedzie w godzinach kiedy internet jest "ok" i powie, że wszystko jest dobrze i zostanie nałożona na mnie opłata, informuję również, że problem nie jest tylko u mnie, lecz na całej wsi, mieszkańcy nie mają internetu, w tym samym czasie utrata pakietów sięga 50%, że problemem jest centrala, a na infolinii komunikują mi, że centrala jest git i że wyślą technika... to im przypominam, że w godzinach pracy technika internet jest znośny. Teraz w czasach epidemii internet praktycznie nie działa cały dzień, technika boję się wezwać, ze względu na wirusa. Neostrada stoi na półce a korzystam z internetu z telefonu, który muszę dodatkowo doładowywać. Istnieje jakaś możliwość wstrzymania usługi? zerwania umowy? to jest złodziejstwo, wysyłać mi fakturę do opłacenia od 4 miesięcy, gdzie co drugi mieszkaniec komunikuje im, że jest problem z internetem, na co oni odpowiadają, że to problemy leżą u klienta, oni są super, żadna centrala nie pada, linie najlepsze na świecie. posiadam certyfikowany raport z tymi strasznymi prędkościami, na tej podstawie jest możliwość zerwawnia umowy?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wstrzymanie opłat?
@Woiitek nie spotkałem się, żeby na podstawie certyfikowanych pomiarów ktoś rozwiązał umowę na Neostradę z powodu wadliwego działania internetu, ale teoretycznie taka możliwość podobno jest i powinno się dać zerwać umowę bez ponoszenia konsekwencji.
Czy do składania reklamacji dołączany był certyfikowany pomiar? Czy router był przywracany do ustawień fabrycznych?
Zakładam, że powyższe zagadnienia były niejednokrotnie realizowane. Ja bym podparł się jeszcze UKE i podpytał co można z tym zrobić, a następnie z zebranych informacji można by spróbować złożyć wypowiedzenie podpinając certyfikowane pomiary oraz warunki minimalnej prędkości z umowy.
Być może w UKE coś podpowiedzą lub zadziałają, aby na Orange wymusić np. poprawienie wadliwie działającej centlali.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wstrzymanie opłat?
@Woiitek Wykonaj pomiar certyfikowanym narzędziem od Uke i wynik dołącz do zgłoszenia reklamacyjnego.
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wstrzymanie opłat?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wstrzymanie opłat?
"Regulamin świadczenia multimedialnych usług Orange" https://orange.binaries.pl/bw//20155/0/10641/cd494de1-de1e-4cca-857a-43b3fc3c360e.pdf
Rodział III, pkt 6 i 7.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wstrzymanie opłat?
Zapis jest jasny. Wiem, że Orange tego nie chce dawać, ale wszyscy moi znajomi co napisali do UKE - dostali to co chcieli.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wstrzymanie opłat?
@Piotrekk85 Jeśli wykazali, że ponieśli szkodę to i owszem bo o to w tym punkcie chodzi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wstrzymanie opłat?
Punkt 6 dotyczy sytuacji, gdy ktoś potrafi udokumentować szkodę - co 99% klientów nie potrafi.
Punkt 7 - dotyczy już większej grupy osób czyli wszystkich konsumentów. Raport certyfikowany potwierdzający brak prędkości zwykle dostępnej jest potwierdzeniem faktu "nienależytego wykonanie umowy".
A wysokość kwot określił sam Orange w punkcie 3.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »