Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak dostępu do internetu po podłączeniu do VPN


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 2
  • 0

Brak dostępu do internetu po podłączeniu do VPN

Witam,

 

opis problemu: po nawiązaniu połączenia z firmowym VPN, za pomocą programu Cisco AnyConnect, tracę dostęp do internetu (intranet działa bez zarzutu).
usługa: internet stacjonarny - neostrada ADSL
router: Funbox 2.0
sprzęt: laptop, windows 7, Wi-Fi

Dodam, że miałem okazję testować tego VPN'a wraz z internetem UPC, gdzie wszystko śmiga bez problemu. Próbowałem obniżyć poziom zabezpieczeń zgodnie z tym, nic się nie zmieniło.Tutaj jest opisany podobny problem. W helpdesk'u powiedzieli, że po ich stronie wszystko jest ok. Z pomocą techniczną Orange trudno się skontaktować (wdrożyli jakiegoś bota).

Proszę o wsparcie.

3 ODPOW. 3

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

Brak dostępu do internetu po podłączeniu do VPN

Próbowałeś podłączyć się kablem z funboxem?

Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 2
  • 0

Brak dostępu do internetu po podłączeniu do VPN

Dziękuję za odpowiedź. To bardzo ciekawe. Rzeczywiście po podłączeniu kabla Ethernet mam dostęp do internetu. Nie rozumiem jakie ma to znaczenie dla routera. Da się to jakoś skonfigurować, żeby po Wi-Fi działało w ten sam sposób?


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 601
  • 1184
  • 2

Brak dostępu do internetu po podłączeniu do VPN

@dominx 

wycofałem swój komentarz