- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak dostępu do internetu po podłączeniu do VPN
Witam,
opis problemu: po nawiązaniu połączenia z firmowym VPN, za pomocą programu Cisco AnyConnect, tracę dostęp do internetu (intranet działa bez zarzutu).
usługa: internet stacjonarny - neostrada ADSL
router: Funbox 2.0
sprzęt: laptop, windows 7, Wi-Fi
Dodam, że miałem okazję testować tego VPN'a wraz z internetem UPC, gdzie wszystko śmiga bez problemu. Próbowałem obniżyć poziom zabezpieczeń zgodnie z tym, nic się nie zmieniło.Tutaj jest opisany podobny problem. W helpdesk'u powiedzieli, że po ich stronie wszystko jest ok. Z pomocą techniczną Orange trudno się skontaktować (wdrożyli jakiegoś bota).
Proszę o wsparcie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak dostępu do internetu po podłączeniu do VPN
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak dostępu do internetu po podłączeniu do VPN
Dziękuję za odpowiedź. To bardzo ciekawe. Rzeczywiście po podłączeniu kabla Ethernet mam dostęp do internetu. Nie rozumiem jakie ma to znaczenie dla routera. Da się to jakoś skonfigurować, żeby po Wi-Fi działało w ten sam sposób?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak dostępu do internetu po podłączeniu do VPN
wycofałem swój komentarz