Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Wolny internet na światłowodzie 100mb/s


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Wolny internet na światłowodzie 100mb/s

Witam,

Proszę o pomoc. Jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o komputery. Otóż niedawno z LTE przeszedłem na światłowód w Orange. Biorąć Funbox 3.0. , po kablu prędkość przekracza 100 mb/s, natomiast po wi-fi ogranicza się, gubi modem, generalnie dochodzi do 40mb/s pobierania, a przesyłanie max 10 mb/s. Nie da się porządnie obejrzeć żadnego filmu. Lepiej już było przez LTE. 

Nie wiem kompletnie jak podziałać w pasmach sygnału , w ustawieniach proszę o pomoc.

Karta sieciowa to WAN Miniport , często muszę w rozwiązaniach braku połączenia resetować kartę w diagnostyce. 

10 ODPOW. 10

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Wolny internet na światłowodzie 100mb/s

https://nasz.orange.pl/t5/%C5%9Awiat%C5%82ow%C3%B3d-i-Neostrada/Szybko%C5%9B%C4%87-Orange-%C5%9Awiat... poczytaj ten wątek

A jak miałeś podłączony modem/router do LTE?

Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Wolny internet na światłowodzie 100mb/s

Też przez Wi-fi...

Dzięki za wątek już widzę że karta to broadcom bcm43142 wireless lan driver (802.11b/g/n)

udało mi się też inssiderem zmienić pasmo na niewykorzystywane ale prędkość pobierania i przesyłania ta sama...


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Wolny internet na światłowodzie 100mb/s

A może to wina serwisu? Gdzie oglądasz filmy?

Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Wolny internet na światłowodzie 100mb/s

Na tym samym serwisie Testowałem przez LTE z telefonu i było lepiej niż przez światłowód ...

To jest dobra karta? czytałem że dość wolna i tylko 2,4ghz.

Anonim

Nie dotyczy

Wolny internet na światłowodzie 100mb/s