Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Wi-Fi w orange funbox nie działa

ROZWIĄZANE

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 4
  • 0

Wi-Fi w orange funbox nie działa

Witam

Mam problem z od kilku tygodni z modemem orange funbox 2.0. Internet działa sporadycznie ( bardzo rzadko), maksymalnie 1 godzinę dziennie. Na modemie świecą świecą się 2 diody, od Wi-Fi i ta która informuje że router jest włączony. 

Z góry dziękuje za pomoc. 

2021-07-13 01.12.10 192.168.1.1 c44a3c5ebbae.png

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19627
  • 56838
  • 772

Wi-Fi w orange funbox nie działa

@aniqlek uważam, że problem leży po stronie synchronizacji linii. Czy kontrolka od internetu, odsączoną @ świeci się na czerwono, czy na inny kolor?

Z podanego screen wynika, że linia nie jest zsynchronizowana, prędkości wynoszą 0, nie jest to normalna sytuacja, jak i ilość błędów. Taka ilość błędów sugeruje problem z linią, centralą. Wygląda tak, jak by router wogóle nie był podłączony do linii telefonicznej.

Proponuję, jak się uda, zainstalować apkę MójFunbox, wykonać diagnostykę i spróbować wysłać zgłoszenie przez apkę. Jak nie będzie się dało, to zostaje zgłoszenie przez czat lub infolinię.

Ze swojej strony sprawdź poprawność połączenia routera do linii telefonicznej, najlepiej jak by podłączyć bezpośrednio. Jeżeli masz podłączone do linii rozgałęziacze, filtry, telefon, to odłącz na czas testów.

Jak router będzie miał prawidłową synchronizację i się zaloguje do usługi internetowej, to i Wifi powinno prawidłowo działać.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

4 ODPOW. 4
Anonim

Nie dotyczy

Wi-Fi w orange funbox nie działa

@aniqlek  zgłoszenie musisz zrobić poprzez czat czy telefon, niech diagnostykę łącza zrobią i wymienią FunBox 2.0, z tego zrzutu coś dał nic nie wynika, bo zresetowane dane są i nic to nie wnosi do tematu/ pomaga.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2584
  • 6975
  • 189

Wi-Fi w orange funbox nie działa

@aniqlek tutaj masz namiary na kontakt z Orange https://www.orange.pl/view/kontakt

Konsultant sprawdzi czy na laczu nie ma jakichs problemow, ewentualnie zresetuje ustawienia. Moze sie okazac rowniez ze Twoj Funbox jest do wymiany. Wszystkiego dowiesz sie jak sie skontaktujesz. 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19627
  • 56838
  • 772

Wi-Fi w orange funbox nie działa

@aniqlek uważam, że problem leży po stronie synchronizacji linii. Czy kontrolka od internetu, odsączoną @ świeci się na czerwono, czy na inny kolor?

Z podanego screen wynika, że linia nie jest zsynchronizowana, prędkości wynoszą 0, nie jest to normalna sytuacja, jak i ilość błędów. Taka ilość błędów sugeruje problem z linią, centralą. Wygląda tak, jak by router wogóle nie był podłączony do linii telefonicznej.

Proponuję, jak się uda, zainstalować apkę MójFunbox, wykonać diagnostykę i spróbować wysłać zgłoszenie przez apkę. Jak nie będzie się dało, to zostaje zgłoszenie przez czat lub infolinię.

Ze swojej strony sprawdź poprawność połączenia routera do linii telefonicznej, najlepiej jak by podłączyć bezpośrednio. Jeżeli masz podłączone do linii rozgałęziacze, filtry, telefon, to odłącz na czas testów.

Jak router będzie miał prawidłową synchronizację i się zaloguje do usługi internetowej, to i Wifi powinno prawidłowo działać.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14227
  • 58487
  • 707

Wi-Fi w orange funbox nie działa

@aniqlek to nie funbox nie działa, a usługa. Modem nie ma synchronizacji z centrala. Powodów może być wiele, ale przeważnie leżą po stronie operatora. Zgłosić, jak pisali moi poprzednicy, trzeba. Można jednak wykonać kilka prostych kroków sprawdzających czy przypadkiem uszkodzenia nie ma w Twoim domu. Napisz jaka to usługa ( 10,20 czy do 80Mb/ sek), czy korzystasz z numeru telefonu analogowego( mimo braku netu możesz dzwonić) czy VoIP- telefonu internetowego podłączonego do modemu? Jak wygląda instalacja w domu ( jakim kablem wykonana i jakie gniazdo na końcu) i przyłączę do domu ( ziemne, napowietrzne czy też to dom wielorodzinny i instalacja z klatki schodowej). Zerknij na stan kabli, na z łączki czy wtyczki w gniazdach. Może sie poluzowanie, lub jest zły styk? Warto sprawdzić własne podwórko zanim weź wiesz montera...