- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
VoIP z ONT
To nie jest idea. Klient migruje na światłowód, to dostaje Funboksa z gniazdkiem, do którego ma przepiąć swój domowy i nawet nie zauważyć co jeszcze się zmieniło. A że SIP, bramki, etc, cóż, Orange nie wymyśla technologii, tylko stosuje standardy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
VoIP z ONT
No tak tak. Chodziło mi raczej o to że VoIP powinien być tel, z którego bez problemu większego można korzystać gdzie się chce. W przypadku osób takich np jak ja czyli coś niecoś wiedzących jest to trudne, a co jeśli ma sobie z tym poradzić osoba z dużo mniejszym zakresem wiedzy z tematu.😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
VoIP z ONT
@Ztirtech jak sama nazwa wskazuje telefon stacjonarny, to telefon przypisany do miejsca. Po to mamy telefonie mobilną ( znów sama nazwa wskazuje), aby się z nią przemieszczać. Nie bądźmy Pewexami - nie mieszajmy dwóch systemów walutowych, jak mawia klasyk. To, że można to obejść, to plus. Wymaganie tego jednak to chyba z założenia błędne postępowanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
VoIP z ONT
Update: jednak działa, choć trzeba było zresetować ustawienia przez BOK. Najwyraźniej coś mieszano w "Systemie". Tak czy owak, u mnie ponownie SIP jest skonfigurowany na adroidach i działa tak jak opisałem poprzednio.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
VoIP z ONT
Cześć, jest jakaś sensowna instrukcja konfiguracji VoIP w aplikacji typu Zoip, niestety od tygodni walczę, ale nie może zarejestrować się, wywala błąd 508 request timeout.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
VoIP z ONT
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
VoIP z ONT
Niestety, ale to samo: connecting.... registering... connecting
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
VoIP z ONT
Dwie sprawy.
Po pierwsze w czasie konfiguracji klienta zdarzyć się może łatwo że usługa się zawiesza albo może jakiś mechanizm "bezpieczeństwa" się uruchamia, nie wiem co konkretnie się dzieje, ale efekt jest taki, że po kilku nieudanych próbach nie ma co ponawiać, bo nie zadziała nawet jeśli wszytko jest już dobrze. Żeby uniknąć takiej sytuacji trzeba działać (niestety) powoli. Dobrze jest też mieć na oku FB, zawieszenie się VoIP może się objawiać stanem diod na FB - lepiej nie zabierać się za konfigurowanie, jeśli ta sygnalizacja nie jest OK. Na FB3 to jest po prostu osobna dioda, nie jestem pewien jak jest na innych modemach.
Po drugie, jest istotne żeby od razu (przed próbą logowania) przejść do ustawień zaawansowanych i ustawić numer telefonu jako CallerID i upewnić się że w AuthUsername jest dodana literka do numeru (przed "@"). Jeśli żadne inne urządzenie nie jest konfigurowane to powinna to być literka "a", powinny też działać "b" i "c".
Resztę masz dobrze ustawione. Powinno działać, u mnie działa.
PS. Dobrze upewnić się że znasz właściwe hasło. Operator czasami je sobie bez wyraźnego powodu zmienia. Poproś o przesłanie aktualnego przez czat.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »