Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Uwolnienie linii

ROZWIĄZANE

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 15
  • 2
  • 0

Uwolnienie linii

Witam.

Nie znalazłem podobnych tematów więc zakładam swój.

 

Postanowiłem zmienić dostawcę internetu z Netii (BSA) na Orange.
Czy ktoś mógłby mi udzielić informacje jaki jest maksymalny czas oczekiwania na uwolnienie linii przez Netię?

Bardziej szczegółowo:
Umowa z netią wypowiedziana w odpowiednim czasie.
Okres rozliczeniowy skończył się 3.11.2016.
Tego dnia posiadałem jeszcze internet od netii.
Dnia 4.11.2016 internetu już nie było - 2 dni później udałem się więc do Orange z chęcią podpisania umowy. Dowiedziałem się, że muszę czekać aż netia zwolni linię tak żeby mógł wskoczyć orange.

 

Dziś jest 23.11.2016 - w salonie orange informują mnie że netia natal blokuje łącze.
Netia z kolei odpisuje, że uwalnianie łącza jest w trakcie realizacji i proszą o cierpliwość.

Czy ktoś orientuje się na jak długo ma mi starczyć tej cierpliwości ?

 

Jedyne czego się dowiedziałem w salonie to, że Netia ma 14 dni roboczych - teoretycznie więc dziś powinno nastąpić uwolnienie - do tej pory jednak mam informację, że uwolnienia nie było.
Czy ma ktoś jakieś doświadczenie w tej kwestii ?

 

 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Pracuję w Orange
  • 35
  • 24
  • 3

Uwolnienie linii

Jak trzeba bedzie to sie ujawnie kim jestem.
Powiedzy ze moim mottem jest "Rzeczy niemożliwe zalatwiac od reki, na cuda prosze czekac 1 dzien" 😉

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

37 ODPOW. 37
Anonim

Nie dotyczy

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32709
  • 38359
  • 1384

Uwolnienie linii

Netia nie ma terminu.

Jeśli się niecierpliwisz złóż reklamację do Netii lub skargę do UKE.

Ew. możesz złożyć reklamację do Orange (jest dział do takich spraw).
Tylko jak nie masz aktywnej usługi stacjonarnej w Orange (np. telefonu), w reklamacji musisz podać swoje dane (imię nazwisko adres) + id łącza (o ile je znasz).

PS. A jesteś pewien że to było BSA? Niektórych netia zmigrowała na LLU.
Anonim

Nie dotyczy

Uwolnienie linii

14 dni roboczych. Jeśli netia tego nie zrobi możesz złożyć na nich skargę. Ale co to tak naprawdę da.

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 15
  • 2
  • 0

Uwolnienie linii

@Piotrekk85 nic mi nie wiadomo o migracji na LLU, ale nie sądzę - wszystko się odbywa na liniach Orange.
Telefon mam w orange (zawieszony).

 

O terminie 14 dni roboczych informują mnie też w salonie. Teoretycznie dzisiaj do 23:59 mają czas na zwolnienie linii. Dzwoniłem po 14 i dalej blokują.

Jutro z rana się zorientuję.

 

No właśnie skargi i reklamacje... Tu 14 dni na rozpatrzenie, tam jeszcze ileś na odpowiedź... Szczerze liczyłem na to, że jednak szybciej się uporają i nadal liczę na to, że jutro linia będzie wolna...

PS: Dzięki za wszystkie odpowiedzi 🙂


Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 631
  • 1569
  • 21

Uwolnienie linii

O rany! Znowu to samo! 

   Zmianę operatora linii telefonicznej załatwia się zawsze u nowego operatora!  

W przeciwnym wypadku zawsze są problemy.

    Operatorzy między sobą zawsze szybciej się dogadają a prywatnemu człowiekowi robią jakieś niezrozumiałe sęki...


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 15
  • 2
  • 0

Uwolnienie linii

Zupełnie coś odwrotnego powiedzieli mi w Orange. Pierw doradzono mi że najszybciej będzie jeżeli samemu wypowiem umowę. Z kolei w innym salonie (oczywiście już po złożeniu wypowiedzenia) złapali się za głowę i mówili że lepiej jeśli oni się tym zajmą.

Pytanie moje brzmi. Co najsensowniej zrobić jeśli jutro Netia jeszcze będzie blokować linię? Umowy w Orange nie mogę podpisać bo "system nie puści póki jest inny operator".

Na infolinię netii chyba nie ma sensu dzwonić bo jakiś studenciak wypowie oklepaną formułkę i nic poza tym.

Czy Orange (jako właściciel linii) może jakiś odgórnie pospieszyć netię?
Wiadomo że chodzi mi o to aby poszło jak najszybciej ..

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32709
  • 38359
  • 1384

Uwolnienie linii

Najszybciej - poszukaj w mediach społecznościowych Karola Wieczorka lub napisz do Netii na fejsie lub Twitterze.
Opcja nr 2 - napisz do UKE.
Opcja nr 3 - możesz wysłać zgłoszenie do Orange. Ale najlepiej list (bo póki nie jesteś klientem to inaczej tego nie złożysz - bo nie masz mój Orange). Chyba, że byłeś kiedyś w Orange i masz kartotekę klienta- to może się i uda inaczej. Ta opcja jest niestety najdłuższa.

Rada jest dobra przy LLU. Na BSA by mieć krótką przerwę musi byc to realizowane przez Orange (jako powrót usługi szerokopasmowej).

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 15
  • 2
  • 0

Uwolnienie linii

Właśnie dostałem odpowiedź od netii na maila sprzed kilku dni.

W odpowiedzi na zgłoszenie informuję, że w wyniku błędów systemowych dotyczących komunikacji międzyoperatorskiej łącze nie zostało automatycznie zwolnione. Wyjaśniam, że ponowiliśmy zlecenie zwolnienia łącza, jakie nastąpi 2 grudnia 2016 r. Bardzo mi przykro niestety nie mamy możliwości przyśpieszenia tej kwestii i natychmiastowego zwolnienia. Bardzo proszę o cierpliwość.

Troszkę zaczynam się irytować całą tą sprawą. Przyznam że do tej pory ceniłem sobie netię bo nie było żadnych problemów przez 4 lata. A teraz takie rzeczy...

PS: mam mój Orange ponieważ mam telefon w Orange i jestem "w systemie".

W takim wypadku UKE coś pomoże czy pozostaje jak grzeczny łoś czekać do 2.12 😕
Anonim

Nie dotyczy

Uwolnienie linii

Di 2 gdudnia nie jest daleko, zaczym pismo zostanie rozpatrzone to....będzie Wielkanoc. Jak masz jakiś wolny fonik to kup sobie starter z Orange za 5 zł, zarejestruj numer i masz 100 GB na 31 dni, więc......do 2 grudnia Ci wystarczy 😜