Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Utrata połączenia z internetem codziennie o regularnej porze.


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 8
  • 0
  • 0

Utrata połączenia z internetem codziennie o regularnej porze.

Witam. Moim problemem w zasadzie od samego początku kiedy podpisałem umowę z orange(czyli dobre parę lat) są przerwania połączenia z internetem. Kiedyś było to np. kilkukrotne utraty połącznia w ciągu dnia na np. pół godziny, zdarzały się dni kiedy przez 20 godzin nie było połączenia z internetem. Wtedy nie było to dla mnie problematyczne więc się tym nie zająłem. Obecnie internet jest przez większość dla choć potrafi się parę minut wyłączać co parę godzin ale od około godz 19:30 wyłącza się i potrafi nie włączyć się do godziny 00, często pomaga kilkukrotne resetowanie routera. Nie szukał bym problemu w routerze gdyż początkowo używałem SAGEMA którego dostałem przy podpisaniu umowy a później dwa TPlinki i sytuacja wyglądała podobnie. 

15 ODPOW. 15

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32792
  • 38952
  • 1390

Utrata połączenia z internetem codziennie o regularnej porze.

Raz na dobę następuje rozłączenie serwisowe Neostrady. Jeśli nie ma dosyć szybko ponownego połączenia, może być to usterka na linii i/lub modemu.

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 8
  • 0
  • 0

Utrata połączenia z internetem codziennie o regularnej porze.

Tak wiem o tym że musi co 24h przerwać połączenie ale nie powinno wracać przez 5 godzin. 

Anonim

Nie dotyczy

Utrata połączenia z internetem codziennie o regularnej porze.

To nie jest rozłączenie tylko zmiana IP objawiające się tym, że przez chwile jest brak internetu.

Przecież na forum nie widać, co się z linią dzieje trzeba w parametry połączenia zajrzeć i w logi.

 


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 8
  • 0
  • 0

Utrata połączenia z internetem codziennie o regularnej porze.

Myślę że nie jest to tylko zmiana IP, zapomniałem wspomnieć o dość istotnej rzeczy, kiedy tracę połączenie dioda INTERNET na routerze gaśnie a dioda ADSL miga. 

Anonim

Nie dotyczy

Utrata połączenia z internetem codziennie o regularnej porze.

To jest brak synchronizacji. Na jakiej modulacji jest połączenie? Sagemcom Fast 2704 czy 3764 to jest podłączone?


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 8
  • 0
  • 0

Utrata połączenia z internetem codziennie o regularnej porze.

Na początku używałem Sagemcom Fast 2704 również przerywał, potem TPlink, obecnie TPlink td-w8960n. Na wszystkich przerywało mniej lub bardziej. 

 


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 1810
  • 2467
  • 104

Utrata połączenia z internetem codziennie o regularnej porze.

@GeraltzSosnowca Jeżeli tracisz synchronizację, to jest to sprawa do techników.

Anonim

Nie dotyczy

Utrata połączenia z internetem codziennie o regularnej porze.

A ta tabelka to jak wygląda po przynajmniej paru godzinach od synchronizacji? Najprawdopodobniej jest to sprawa dla techników, ale powinno się zestawiać z mniejszą prędkością synchronizacji, nawet jak są z linią problemy. 

Bez tytułu2.png 

 


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 1810
  • 2467
  • 104

Utrata połączenia z internetem codziennie o regularnej porze.

@Anonim ładnie Ci się łączy z centralną, linia nie jest przesadnie długa, ale wchodzą błędy. Trzeba przejrzeć linię.

 

Teraz zauważyłem, że to tylko przykład 😛