- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata połączenia z internetem codziennie o regularnej porze.
Witam. Moim problemem w zasadzie od samego początku kiedy podpisałem umowę z orange(czyli dobre parę lat) są przerwania połączenia z internetem. Kiedyś było to np. kilkukrotne utraty połącznia w ciągu dnia na np. pół godziny, zdarzały się dni kiedy przez 20 godzin nie było połączenia z internetem. Wtedy nie było to dla mnie problematyczne więc się tym nie zająłem. Obecnie internet jest przez większość dla choć potrafi się parę minut wyłączać co parę godzin ale od około godz 19:30 wyłącza się i potrafi nie włączyć się do godziny 00, często pomaga kilkukrotne resetowanie routera. Nie szukał bym problemu w routerze gdyż początkowo używałem SAGEMA którego dostałem przy podpisaniu umowy a później dwa TPlinki i sytuacja wyglądała podobnie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata połączenia z internetem codziennie o regularnej porze.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata połączenia z internetem codziennie o regularnej porze.
Tak wiem o tym że musi co 24h przerwać połączenie ale nie powinno wracać przez 5 godzin.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata połączenia z internetem codziennie o regularnej porze.
To nie jest rozłączenie tylko zmiana IP objawiające się tym, że przez chwile jest brak internetu.
Przecież na forum nie widać, co się z linią dzieje trzeba w parametry połączenia zajrzeć i w logi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata połączenia z internetem codziennie o regularnej porze.
Myślę że nie jest to tylko zmiana IP, zapomniałem wspomnieć o dość istotnej rzeczy, kiedy tracę połączenie dioda INTERNET na routerze gaśnie a dioda ADSL miga.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata połączenia z internetem codziennie o regularnej porze.
To jest brak synchronizacji. Na jakiej modulacji jest połączenie? Sagemcom Fast 2704 czy 3764 to jest podłączone?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata połączenia z internetem codziennie o regularnej porze.
Na początku używałem Sagemcom Fast 2704 również przerywał, potem TPlink, obecnie TPlink td-w8960n. Na wszystkich przerywało mniej lub bardziej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata połączenia z internetem codziennie o regularnej porze.
@GeraltzSosnowca Jeżeli tracisz synchronizację, to jest to sprawa do techników.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata połączenia z internetem codziennie o regularnej porze.
A ta tabelka to jak wygląda po przynajmniej paru godzinach od synchronizacji? Najprawdopodobniej jest to sprawa dla techników, ale powinno się zestawiać z mniejszą prędkością synchronizacji, nawet jak są z linią problemy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata połączenia z internetem codziennie o regularnej porze.
@Anonim ładnie Ci się łączy z centralną, linia nie jest przesadnie długa, ale wchodzą błędy. Trzeba przejrzeć linię.
Teraz zauważyłem, że to tylko przykład 😛
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »