- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata pakietów w godzinach wieczornych
Witam wszystkich,
Mam problem z utratą pakietów mniej więcej w godzinach 17:00 - 00:00 i nawet później. Do tej godziny wszystko ładnie chodzi, internet śmiga bez problemu, natomiast od 17 pakiety rosną do 10% i nie da się grać czy chociażby oglądać streamy. Ktoś ma jakiś pomysł co tutaj zrobić w tej sytuacji?
Dodałem do załącznika ss pokazujący brak błędów, natomiast nie wiem czy to coś oznacza.
Z góry, dzięki za pomoc!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata pakietów w godzinach wieczornych
A dlaczego miałeś rozłączony router po tej 17 godzinie? Bo połączenie masz od 17:28.
Pobierz program WinMTR v92 i zrób testy do jakiegoś wp.pl , hetzner.de , onet.pl , vodafone.de i wrzuć zrzuty ekranu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata pakietów w godzinach wieczornych
@lipaaa33 Spróbuj wyłączyć i włączyć modem na 10 sekund jak nic nie pomoże, może, być utrata synchronizacja między centralą a tobą wtedy musiał byś, zadzwonić na infolinię techniczną 510100100 oni sprawdzą, czy ich winna, czy modemu. https://www.orange.pl/view/kontakt?footerlink=true
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata pakietów w godzinach wieczornych
Odpowiadając na wszystko, wszystko resetowalem oczywiscie. Od 17 bo właśnie był reset robiony, odłączane od kontaktu. Co do ss'ów to załączam. Jak widać, wyniki nie są raczej zadowalające, dodatkowo na teamspeaku też w granicach 5% loss utrzymuje sie caly czas. Nie mogę dodać drugiego, do oneta również jest loss.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata pakietów w godzinach wieczornych
i dodaje onet
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata pakietów w godzinach wieczornych
No to zostaje ci tylko zgłoszenie na infolinii. W Twojej okolicy jest jakieś przeciążenie. Zrób te zgłoszenie dziś, bo w weekend będzie ciężko.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata pakietów w godzinach wieczornych
Zgłosiłem na chat i na jutro wizyta technika, mam nadzieję że pomoże coś ogarnąć.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata pakietów w godzinach wieczornych
Technik u ciebie w domu jest niepotrzebny, pewnie nawet do Ciebie nie przyjdzie. To jest coś na routerze brzegowym.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata pakietów w godzinach wieczornych
Czyli rozumiem nie jest to wina z mojej strony tak? Gość z chatu mówił że najpierw spróbuje zdalnie ogarnąć coś ten technik, także zobaczymy co jutro bedzie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata pakietów w godzinach wieczornych
Po testach do stron widać, że nie.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »