Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Umowa na miedź i światłowód jednocześnie


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 149
  • 662
  • 4

Umowa na miedź i światłowód jednocześnie

Sprawa wygląda tak, że na adresie jest aktywny pakiet Orange Love na sieci miedzianej + TV sat, umowa na ten pakiet jest w trakcie wypowiedzenia, kończy się w pierwszej połowie czerwca - zaznaczę, że umowa od dłuższego czasu jest już bezterminowa.

 

W międzyczasie chciałem zamówić instalację światłowodu (sam internet, umowa bezterminowa) na tą samą osobę, która ma usługi na miedzi, ale jak już pewnie się domyślacie system nie chce tego przyjąć.

 

Wiadomo, migrację z miedzi na światło w ramach pakietu to oczywiście zrobią bez problemu, ale ma być nowa umowa, a nie przedłużenie.

 

Wiecie może, czy robiąc zamówienie na inną osobę, która mieszka pod tym adresem a nie jest obecnie klientem orange przejdzie nowa umowa na światłowód i system nie będzie krzyczał, że świadczona jest obecnie usługa na miedzi ?

 

16 ODPOW. 16

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6638
  • 27255
  • 217

Umowa na miedź i światłowód jednocześnie

@user6541 

Chyba musisz to eksperymentalnie sprawdzić. W porównaniu z Systemem Operatora nawet zachowanie Matrixa łatwiej przewidzieć. Na logikę nie powinno być problemu, ale logika jest daleko na liście priorytetów.

 

PS. System może też nie chcieć przyjąć bezterminowej umowy na FTTH bez żadnego konkretnego powodu czy związku z poprzednimi umowami/adresami/osobami. Takie rzeczy to jednak lepiej ustalać z ogarniętym konsultantem, czy to w salonie czy gdzie indziej.

Anonim

Nie dotyczy

Umowa na miedź i światłowód jednocześnie

@user6541  po co utrudniać sobie życie?

Załatw umowę na siebie, ale nie poprzez sklep Orange, tylko telefonicznie 😉

Chcę kupić

Klient indywidualny

Nasi doradcy są dostępni

pon.-pt. 8:00-22:00
sobota 9:00-17:00
niedziela 10:00-16:00

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 149
  • 662
  • 4

Umowa na miedź i światłowód jednocześnie

@Anonim  Panie, tylko ja tam nie mieszkam, nie będę brał na siebie wszystkim umów 😃

 

Właśnie w ten sposób co podałeś chciałem zrobić umowę, zamówiłem kontakt, pogadałem z Panią, ale dostała alert, że nie da rady, mówi, że system nie chce przyjąć nowego zamówienia.

Anonim

Nie dotyczy

Umowa na miedź i światłowód jednocześnie

@user6541  to niech inna osoba tam zadzwoni i weżmnie umowę na siebie, taka co nie ma internetu na miedzi 😉


Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 2344
  • 8934
  • 33

Umowa na miedź i światłowód jednocześnie

Trzeba popróbować i trafić na osobę odporną na alerty. Poprosić o "poczynienie notatki" do systemu, czy coś tam. Oni tam mogą tak robić, niektórzy dla świętego spokoju, niektórzy żeby pomóc klientowi. Sam to trenowałem. Ktoś komu zależy, powróci z dobrą wiadomością i motywacją do premii za nową umowę.

PS.

poza tym, jak gdzie indziej już stwierdzili forumowicze, przy sprzyjających warunkach można mieć nawet dwa światłowody, więc ...?


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 149
  • 662
  • 4

Umowa na miedź i światłowód jednocześnie

@Anonim No właśnie taki jest plan nr 2, dlatego pytam, czy ktoś z Was już taki realizował i czy przeszedł ?

 

Bo nie wiem czy ten inteligentny system przy innej osobie nie stwierdzi, że inny domownik ma już internet i druga osoba sobie drugiego nawet w innej technologii nie zamówi.

Anonim

Nie dotyczy

Umowa na miedź i światłowód jednocześnie

@user6541  działania systemu nie przewidzisz, ale może pracownik Orange da radę zamówienie przepchnąć, bo wątpię by poprzez sklep Orange dało się taki zakup zrobić samemu 😉


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14453
  • 59385
  • 722

Umowa na miedź i światłowód jednocześnie

@user6541  uważam, że nie powinno być problemu  z założeniem nowej umowy nawet na tą samą umowę. Musisz tylko elastycznego konsultanta trafić.  Przecież spotykamy się z sytuacja, gdzie zamiast przedłużyć umowę dają  ja w nowej wersji..

Anonim

Nie dotyczy

Umowa na miedź i światłowód jednocześnie

Przede wszystkim.nie dzwoń na 510 100 100 ponieważ BOK (tak samo jak salon) nie zrobi umowy na czas nieokreślony. Próbuj przez esklep i tam masz opcje by połączyć się z jego pracownikiem.