Nie można wyświetlić tego widżeta.

Trasy pakietów w Polsce w Orange Światłowód

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 6
  • 0

Szczerze to nie znam się na tych technicznych sprawach i analizach wiem tylko tyle że przy włączonym VPN nadal mam pakiet lossy ale nie do takiego stopnia że jest to niegrywalne

trafilem na ten temat przez przypadek i już rozważałem zmianę na Netie ale chyba się wstrzymam xD 

W moim przypadku nawet znajomi w Polsce nie mają problemów z serwerami blizzarda ale używają innych dostawców internetu

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 202
  • 296
  • 0

@Kxnnxr 

Z ciekawości jakiego używałeś VPNa ? Jeśli nie Cloudflare to spróbuj z nim, jest darmowy https://one.one.one.one 

Przez długie miesiące niestety na Netii jest problem z serwerami Blizzarda

Ostatnio w zeszłą środę problem był na tyle poważny, że nawet nie grając w żadną grę Blizzarda zauważyłem że ich aplikacja pulpitowa Battle.net nonstop wyświetlała okno, że się łączy z ich serwerami ponownie. Z ciekawości odpaliłem World of Warcraft i nawet nie dałem rady się zalogować do serwera były tak ogromne utraty pakietów. 

Mieszkam na strasznie lichym osiedlu w Łodzi, że u mnie dostępny jest tylko światłowód z Netii i Orange a na osiedlach wokoło mnie są jeszcze T-Mobile / Play i kilka mniej znanych od kilku lat.

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 6
  • 0

Używam NordVPN i łączę się z niemieckimi serwerami aczkolwiek z nim też jest różnie, bo momentami nie miałem paket loss, a ping był w okolicach 100 w wowie jako tako to nie ma znaczenia ale gdy używam quick Connect na nordvpn to często łączy do polskich serwerów na których mam wysoki Ping i minimalne ale wciąż utraty pakietów. 

Na moim osiedlu jest spory wybór dostawców, ale ciężko się zdecydować skoro przykładowo nawet na Netii występuje ten sam problem.

Parę lat używam neta od Orange i nigdy nie było takich problemów jak teraz w przeciągu roku/dwóch 

• 202
  • 296
  • 0

@Kxnnxr