- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
pisałem o tym fakcie już na forum orange, ale tam za bardzo odpowiedzi nie dostałem.
Chcąc zgłosić online usterkę, przy obowiązkowym pomiarze łącza mój funbox 2.0 (a wcześniej też livebox 3.0, niżej opiszę o co chodzi) traci synchronizację, dochodzi 10 błędów SES i na nowo nawiązuje synchronizację.
Zgłaszałem ten fakt orange, zlecili wymianę liveboxa 3.0 na funboxa 2.0, bo mógł to być problem z routerem, po wymianie problem nadal występuje i muszę zgłaszać reklamację przez stronę orange zamiast usterki.. Dodam, że wykonując ręcznie pomiar na ich speedteście, pomiar jest wykonywany prawidłowo, tylko przez ich panel do zgłoszeń i obowiązkowym pomiarze łącza problem ten występuje. CZy ktoś z Was jest w stanie też to przetestować i napisać, czy po obowiązkowym pomiarze, zgłoszenie przejdzie Wam do drugiego kroku?
DLM mi ścięło prędkość, co jest widoczne na zrzucie wyżej i chciałem napisać zgłoszenie o restart DLM i nie moge normalnie, musze poprzez reklamację (co uczyniłem).
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wydaje mi się, że to nie błąd, ale feature. Ja mam tak samo u rodziców w domu. Wykonywane jest rozłączenie serwisowe.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dot. Tracę synchronizację podczas zgłaszania usterki online.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dot. Tracę synchronizację podczas zgłaszania usterki online.
Raczej Nie ten problem jest od ponad roku wiec odpada stabilizacja lacza
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dot. Tracę synchronizację podczas zgłaszania usterki online.
A czy zgłaszasz usterkę korzystając z internetu na tym samym łączu do którego zgłaszasz usterkę?
Sorry za masło maślane.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dot. Tracę synchronizację podczas zgłaszania usterki online.
Tak na tym samym laczu jak i innym od innego operatora tez jest to sam przez aplikacje Moj Orange na telefonie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wydaje mi się, że to nie błąd, ale feature. Ja mam tak samo u rodziców w domu. Wykonywane jest rozłączenie serwisowe.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dot. Tracę synchronizację podczas zgłaszania usterki online.
Wiec zbyteczna opcja na Mój Orange do zgłoszenia uszkodzeń.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Swiatlowod-i-Neostrada
Skad ten post tak wysoko i dlaczego jego autorem jest ktoś o nicku vdsl2 jak to ja go pisałem na starym jeszcze forum orange??