Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Telia.net


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 27
  • 2
  • 0

Telia.net

Tylko pytanie czemu u mnie usunięcie ipv6 spowodowało aż taki wzrost pingu.

Anonim

Nie dotyczy

Telia.net

To jest chyba wina komputera ogólnie mówiąc.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 9
  • 1
  • 0

Telia.net

Gubię pakiety już od ponad miesiąca . Z początku tylko na serwerach zagranicznych a dziś już nawet na polskich. Loss jest na poziomie 5-20%. Technicy byli dwukrotnie lecz jak twierdzą wszystko jest w porządku. Sprawdzany był router , gniazdko , centrala , sieć i niby wszystko jest dobrze, nie ma szumów czy zakłóceń.
 
Ssy:
TS3(program do rozmowy) - http://prntscr.com/fjnnpg
Polecenie pathping: 
http://prntscr.com/fjqa8v polski serwer (strona)  
http://prntscr.com/fjqa0c zagraniczny serwer (strona) 
 
Również grając w gry online czy to na polskich czy zagranicznych serwerach poziom utraty pakietów wynosi od 10-25%. Przez ostatni czas nie miałem problemów tylko na serwerach ze szwecji miałem lossy.
Aktualnie czekam aż mi się skończy umowa a jestem waszym klientem od bodajże 2007 roku. Mam dość waszej firmy i złej jakości internetu. KAŻDEMU go odradzam.
P.S Dawajcie się dalej oszukiwać przez telia.net 😉

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 27
  • 2
  • 0

Telia.net

Chciałbym aby była to wina komputera, bo dużo łatwiej byłoby mi to rozwiązać, ale naprawdę ciężko doszukać się w nim kłopotu. Korzystam w innym miejscu z internetu od innego dostawcy i ten problem nie występuje, więc to również sugeruje, że problem raczej leży po stronie internetu - łącza. Orange, proszę zadbajcie o klientów w małych miastach. Jakiekolwiek modernizacje dużo by dały i pozwoliły powstrzymać aktualnych klientów przed migracją do innych firm.


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 27
  • 2
  • 0

Telia.net

Żeby było kolorowo w dniu dzisiejszym livebox stracił synchronizację i nie mam już kiepskiego internetu. Teraz nie mam żadnego:-)

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 9
  • 6
  • 0

Telia.net

A u mnie wszystko wróciło do normy, internet działa bardzo wolno, znowu tracę pakiety podczas rozgrywek 🙂


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 27
  • 2
  • 0

Telia.net

Na Orange można liczyć:P
U mnie również wszystko wróciło do "normy", ale w sumie cieszę się, że przynajmniej internet działa (chodzi o przeglądarkę).


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2431
  • 4102
  • 56

Telia.net

xevo proponuje ci wyłączyć ipv6 na początek.

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 9
  • 1
  • 0

Telia.net

Ktoś coś może z tym zrobić? od prawie 1.5 miesiąca gubie pakiety, dzwonie pytam i dowiaduje się, że sprawa w trakcie weryfikacji? Mam pytanie dlaczego to klient zawsze musi się ubiegać o jakość? dlaczego nie możecie zrobić coś dla klienta i zapewnić mu stabilne łącze? Może to kiedyś naprawicie albo chociaż dostane wiadomość co się  dzieje? Nie doszedł przelew do telii? Ograniczyli wam transfer? #Skąpe #Orange...

P.S Mam nadzieję, że jeżeli to przeczytasz (kieruje to do doradcy) to odpiszesz bo na moj post, który widnieje od tygodnia jakoś brak odpowiedzi....

Anonim

Nie dotyczy

Telia.net


xevo napisał(-a):

Ktoś coś może z tym zrobić? od prawie 1.5 miesiąca gubie pakiety, dzwonie pytam i dowiaduje się, że sprawa w trakcie weryfikacji? Mam pytanie dlaczego to klient zawsze musi się ubiegać o jakość? dlaczego nie możecie zrobić coś dla klienta i zapewnić mu stabilne łącze? Może to kiedyś naprawicie albo chociaż dostane wiadomość co się  dzieje? Nie doszedł przelew do telii? Ograniczyli wam transfer? #Skąpe #Orange...

P.S Mam nadzieję, że jeżeli to przeczytasz (kieruje to do doradcy) to odpiszesz bo na moj post, który widnieje od tygodnia jakoś brak odpowiedzi....


@xevo Jaki ty masz internet jakie gubisz pakiety

http://www.speedtest.net/my-result/a/3046810418