- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Telia.net
P.S Dawajcie się dalej oszukiwać przez telia.net 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Telia.net
Chciałbym aby była to wina komputera, bo dużo łatwiej byłoby mi to rozwiązać, ale naprawdę ciężko doszukać się w nim kłopotu. Korzystam w innym miejscu z internetu od innego dostawcy i ten problem nie występuje, więc to również sugeruje, że problem raczej leży po stronie internetu - łącza. Orange, proszę zadbajcie o klientów w małych miastach. Jakiekolwiek modernizacje dużo by dały i pozwoliły powstrzymać aktualnych klientów przed migracją do innych firm.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Telia.net
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Telia.net
A u mnie wszystko wróciło do normy, internet działa bardzo wolno, znowu tracę pakiety podczas rozgrywek 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Telia.net
Na Orange można liczyć:P
U mnie również wszystko wróciło do "normy", ale w sumie cieszę się, że przynajmniej internet działa (chodzi o przeglądarkę).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Telia.net
Ktoś coś może z tym zrobić? od prawie 1.5 miesiąca gubie pakiety, dzwonie pytam i dowiaduje się, że sprawa w trakcie weryfikacji? Mam pytanie dlaczego to klient zawsze musi się ubiegać o jakość? dlaczego nie możecie zrobić coś dla klienta i zapewnić mu stabilne łącze? Może to kiedyś naprawicie albo chociaż dostane wiadomość co się dzieje? Nie doszedł przelew do telii? Ograniczyli wam transfer? #Skąpe #Orange...
P.S Mam nadzieję, że jeżeli to przeczytasz (kieruje to do doradcy) to odpiszesz bo na moj post, który widnieje od tygodnia jakoś brak odpowiedzi....
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Telia.net
xevo napisał(-a):Ktoś coś może z tym zrobić? od prawie 1.5 miesiąca gubie pakiety, dzwonie pytam i dowiaduje się, że sprawa w trakcie weryfikacji? Mam pytanie dlaczego to klient zawsze musi się ubiegać o jakość? dlaczego nie możecie zrobić coś dla klienta i zapewnić mu stabilne łącze? Może to kiedyś naprawicie albo chociaż dostane wiadomość co się dzieje? Nie doszedł przelew do telii? Ograniczyli wam transfer? #Skąpe #Orange...
P.S Mam nadzieję, że jeżeli to przeczytasz (kieruje to do doradcy) to odpiszesz bo na moj post, który widnieje od tygodnia jakoś brak odpowiedzi....
@xevo Jaki ty masz internet jakie gubisz pakiety