Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Telia.net


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 9
  • 6
  • 0

Telia.net

Cokolwiek w tej sprawie ruszyło? Przez ostatni tydzień internet sprawuje się TRA-GI-CZNIE. Nie ma innego słowa, aby to opisać.


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 19
  • 9
  • 0

Telia.net

Orange z tym nic nie zrobi,jedynie co cie ratuje to vPN niestety musisz za nie płacic, czyli płacic ze upośledzenie orange, przeczekac do końca umowy i zmienić tych partaków, nawet na netie jak nie masz innej możliwośći mimo że działają na liniach tpsy to wyjscia na swiat maja nienjgorsze, ewentualnie LTE, byle nie z orange, Ciesze sie ze w ostatnim tygodniu w społecznosci mojej gry, odradziłem z ok. 20 osobom zakup internetu Orange, jakos mnie to satysfakcjonuje.

Jeszcze jedno, napisałem maila do teli, dlaczego tak sie dzieje, niestety, nie mogli mi powiedzieć ze względu na to że nie jestem ich klientem, ale napisali że to zdecydowanie wina mojego dostawcy.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32770
  • 38732
  • 1388

Telia.net

To nie jest prawda, że vpn jest płatny. Są też darmowe opcje.

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 4
  • 0

Telia.net

Mam takie same problemy oni nawet nie potrafia nic z tym zrobić. ZA CO WGL my im płacimy? Tyle nerwów co przez te Orange jest przelane nie tylko przeze mnie to mała głowa.

Wzieli by się wkońcu za robote a nie.


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 19
  • 9
  • 0

Telia.net

darmowe VPN czesto działają tak samo jak orange, i nie sa za bardzo zabezpieczone, ale moze masz jakies dobre, skoro tak to mogłbyś sie podzielic


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 8
  • 4
  • 0

Telia.net

jak widac temat jest dalej skutecznie olewany 🙂 W CS:GO przy polaczeniach z serwerami na zachód i północ od polski mają regularnie w okolicach 5% straconych pakietów co uniemożliwia komfortową rozrywkę. Czy są jakieś postępy w tym temacie? Proszę o odpowiedź moderatorów czy ekspertów Orange. 

Anonim

Nie dotyczy

Telia.net


CameliQs napisał(-a):

jak widac temat jest dalej skutecznie olewany 🙂 W CS:GO przy polaczeniach z serwerami na zachód i północ od polski mają regularnie w okolicach 5% straconych pakietów co uniemożliwia komfortową rozrywkę. Czy są jakieś postępy w tym temacie? Proszę o odpowiedź moderatorów czy ekspertów Orange. 


@CameliQs Myślę, że cały czas trwają, rozmowy w tej sprawie może udzieli nam odpowiedzi @Remi ?


Ekspert AMA
  • 416
  • 920
  • 56

Telia.net

Temat absolutnie nie jest olewany ale nie jest zależny tylko od nas ale też właśnie od innych operatorów. Sprawa nie jest prosta i tak jak już wspomniałem jest jednym z Top priorytetów w sieci. Dodam tylko tyle że jakby to było uzależnione tylko od nas to problem byłby już pół roku temu rozwiązany :(.


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2431
  • 4115
  • 56

Telia.net

Oczywiscie ze problem jest zalezny tylko i wylacznie od Orange, jakos w upc nie mam problemu z lossami, nawet jak trasa idzie przez telie.. Gdyby Orange zalezalo na rozwiazaniu tego problemu, to wylozyliby kase na lepsza umowe, a nie lekko ja "ulepszyli" by z 15-20% spadlo na 10%. Tak samo rozwiazuja problemy w swoim szkielecie w Polsce, to nie ich problem zawsze i zwalaja na innych 😉

Mimo ze upc nie jest jakos wspaniale, to nie zaluje ze w koncu do mojego bloku podciagneli swiatlo i uruchomili uslugi, tylko ze po koncentryku..

Jak orange wejdzie z ftth to podpisze z nimi umowe tylko i wylacznie wtedy, gdy znikna problemy w/w w temacie. Inaczej nawet lte od innych operatorow jest lepsze niz swiatlo od orange.

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 9
  • 4
  • 0

Telia.net

Pół roku temu ??? Problem występuje nie od sierpnia 2016r. tylko od sierpnia 2015 roku ! lada moment pykną wam 2 lata z problemem, może samo się skończy bo i umowa była na 2 lata? Czy podpisaliście na dłużej ? "Top piorytetów" ? Ale co Wy mozecie z tym teraz zrobić ? Nic... takie macie warunki umowy i tyle, co za problem przyznać się, że załatwiliście zwykłych konsumentów na cacy tandetnymi usługami "wyjścia na świat" ? Jak inaczej wytłumaczyć to, że klienci biznesowi nie mają tych problemów, pakiety idą innym priorytetem. pozdrawiam