Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Telefon VOIP - "brak takiego numeru" - przeciągające się usuwanie uszkodzenia.

ROZWIĄZANE

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 0

Telefon VOIP - "brak takiego numeru" - przeciągające się usuwanie uszkodzenia.

Dzień dobry,

 

Od 11 dni posiadam 300Mb/s Światłowód oraz telefon VOIP.
Internet działa bez zarzutu, tylko powody do zadowolenia.

Niestety, z telefonem VOIP jest problem polegający na tym,
że dzwoniący na mój numer otrzymuje komunikat "nie ma takiego numeru".
W drugą stronę (ode mnie) telefon działa poprawnie.


Odczekałem kilka dni licząc na automatyczne rozwiązanie, tak się nie stało.
Tydzień temu zgłosiłem sprawę na infolinii 510100100 i zapewniono mnie,
ze uszkodzenie zostanie usunięte w ciągu 24 godzin. Kolejne kontakty
z konsultantami na infolinii i czacie sprowadzały się do informowania,
że sprawa jest w realizacji.
Wczoraj, po raz pierwszy, natrafiłem na kompetentnego konsultanta o szerokiej
wiedzy technicznej. Już w trakcie pierwszej rozmowy starał się czynnie
zdiagnozować przyczyny problemu. Na moją prośbę o eskalowanie zgłoszenia
otrzymałem zapewnienie o 8-godzinnym terminie usunięcia usterki. Po godzinie
konsultant poinformował mnie o uruchomieniu stosownej procedury.

 

Mija właśnie 26 godzin od mojego ostatniego kontaktu z Orange.
Telefon VOIP nadal działa jednostronnie. Osoby próbujące połączyć się ze mną
słyszą komunikat "NIE MA TAKIEGO NUMERU"!

Czy mam rozumieć, że pod koniec drugiej dekady XXI wieku pracownicy Operatora
nie potrafią poradzić sobie z taką usterką?
A może jest to przykład lekceważnia użytkownika?

Telefon stacjonarny jest mi z pewnych względów niezbędny, dlatego termin instalacji
i uruchomienia usług wybrałem z dwutygodniowym zazębieniem się z kończącą się umową
z innym operatorem, aby mieć pewien margines bezpieczeństwa.

 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32808
  • 39036
  • 1390

Telefon VOIP - "brak takiego numeru" - przeciągające się usuwanie uszkodzenia.

Jak minął czas na eskalację, to ją ponów na BOK lub złóż eskalację wyższego stopnia.

Ps. Numer przenosiłeś od innego operatora?

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

8 ODPOW. 8

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32808
  • 39036
  • 1390

Telefon VOIP - "brak takiego numeru" - przeciągające się usuwanie uszkodzenia.

Niestety nikt na NO nie przyśpieszy realizacji uszkodzenia... 😕

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 0

Telefon VOIP - "brak takiego numeru" - przeciągające się usuwanie uszkodzenia.

W naiwności swojej myślę, że ktoś tu zagląda i może zrobi się im wstyd... Mrugający mężczyzna

 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32808
  • 39036
  • 1390

Telefon VOIP - "brak takiego numeru" - przeciągające się usuwanie uszkodzenia.

Jak minął czas na eskalację, to ją ponów na BOK lub złóż eskalację wyższego stopnia.

Ps. Numer przenosiłeś od innego operatora?

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 0

Telefon VOIP - "brak takiego numeru" - przeciągające się usuwanie uszkodzenia.

Oczywiście, będę eskalował zgłoszenie. Czas mnie nagli.

Nie przeniosłem telefonu, numer jest nowy.

 


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 0

Telefon VOIP - "brak takiego numeru" - przeciągające się usuwanie uszkodzenia.

Jeszcze dwukrotnie interweniowałem na infolinii.

Telefon VOIP zaczął działać poprawnie dzisiaj rano.

Na koniec zwrócę się o wyjaśnienie, co było przyczyną.

Anonim

Nie dotyczy

Telefon VOIP - "brak takiego numeru" - przeciągające się usuwanie uszkodzenia.


agal napisał(-a):

Jeszcze dwukrotnie interweniowałem na infolinii.

Telefon VOIP zaczął działać poprawnie dzisiaj rano.

Na koniec zwrócę się o wyjaśnienie, co było przyczyną.


@agalżądaj odszkodowania/bonifikaty za brak telefonu a nie wyjaśnienia. 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32808
  • 39036
  • 1390

Telefon VOIP - "brak takiego numeru" - przeciągające się usuwanie uszkodzenia.

Odszkodowanie jest niskie za voipy bo opłata miesięczna (w oddzieleniu od pakietu) to ok 10 zł za miesiąc.

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 0

Telefon VOIP - "brak takiego numeru" - przeciągające się usuwanie uszkodzenia.

Za 10 dni nerwówki należą się przynajmniej szczere przeprosiny ze strony Operatora, jak sądzę.

 

Z drugiej zaś strony, jako informatyka, interesuje mnie gdzie ktoś zapomniał wstawić ptaszka... 😉

 

Dziękuję Panom ze Społeczności za wsparcie 🙂