- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Technicy Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Technicy Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Technicy Orange
Niestety, to się notorycznie zdarzało jak byłem w Orange, zwolniłem się raz z pracy wcześniej i nawet powiadomienia nie dostałem, że ich nie będzie.. Pół dnia oczekiwania na marne, a mogłem ten czas na coś innego zagospodarować.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Technicy Orange
Uuu to jeszcze nic u mnie w wytyczonym terminie instalacji internetu przyjechał ocenił tylko sytuację i nic nie zrobil tylko wpisał że będzie tu robił postój na 5dni i będzie działał 20 metrów kabla pociągnąć po murze uuu wymaga to roboty prawie tygodnia brawo technik Po 5dniach nie obecności technika łaskawie zadzwonił że będzie w godz południowych gdzie wiedzial że w domu będę po 15h. Jestem ciekawy co teraz wymyśli. Padał deszcz więc nie chciał zmoknac chyba że będziemy czekać do wiosny. Wstyd że taka wielka sieć ma taki słaby wpływ i kontakt na swoich partnerów którzy się nie liczą z dobrą opinią i logiem firmy Orenge
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Technicy Orange
Mnie wystawili już dwa razy pod rząd. Jesteśmy ich niewolnikami. To prawdopodobnie firma zewnętrzna kiedy nie przyjadą i tak im zapłacą. Takie traktowanie klienta jest niedopuszczalne brak możliwości złożenia skargi pozostaje wyłącznie płatna infolinia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Technicy Orange
Zgadzam się takie sytuacje nie powinny mieć miejsca. Rzeczywiście w ten weekend jest przerwa techniczna ale jutro od 7 ma wszystko wrócić do normy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Technicy Orange
@Scott przykra to sprawa że tak traktowany jest klient, to nieważne czy to firma zewnętrzna, działa przecież dla operatora i wobec takiego zachowania Orange powinien wyciągnąć konsekwencje, a klient czyli Ty powinien otrzymać przeprosiny i jakąś rekompensatę.