Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Technicy Orange


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 5
  • 0

Technicy Orange

Czy miał ktoś tak kiedyś że technicy bez żadnej informacji nie przyjechali w wyznaczonym terminie? Mieli przyjechać od 16-18 wczoraj a do dzisiaj żadej informacji na maila ani SMS.
7 ODPOW. 7

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32780
  • 38791
  • 1388

Technicy Orange

Czasem niestety takie sytuacje się zdarzają. Jeśli chcesz więcej info, trzeba skontaktować się z BOK http://orange.pl/kontakt. Niestety czat jest w weekendy niedostępny, więc jak coś pilnego można zadzwonić na infolinię 510100100.
Anonim

Nie dotyczy

Technicy Orange

@SzymonMusielskiA co było zgłaszane przez Ciebie?


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2431
  • 4115
  • 56

Technicy Orange

Niestety, to się notorycznie zdarzało jak byłem w Orange, zwolniłem się raz z pracy wcześniej i nawet powiadomienia nie dostałem, że ich nie będzie.. Pół dnia oczekiwania na marne, a mogłem ten czas na coś innego zagospodarować.


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 5
  • 0

Technicy Orange

Uuu to jeszcze nic u mnie w wytyczonym terminie instalacji internetu przyjechał ocenił tylko sytuację i nic nie zrobil tylko wpisał że będzie tu robił postój na 5dni i będzie działał 20 metrów kabla pociągnąć po murze uuu wymaga to roboty prawie tygodnia brawo technik Po 5dniach nie obecności technika łaskawie zadzwonił że będzie w godz południowych gdzie wiedzial że w domu będę po 15h. Jestem ciekawy co teraz wymyśli. Padał deszcz więc nie chciał zmoknac chyba że będziemy czekać do wiosny. Wstyd że taka wielka sieć ma taki słaby wpływ i kontakt na swoich partnerów którzy się nie liczą z dobrą opinią i logiem firmy Orenge 


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 3
  • 0

Technicy Orange

Mnie wystawili już dwa razy pod rząd. Jesteśmy ich niewolnikami. To prawdopodobnie firma zewnętrzna kiedy nie przyjadą i tak im zapłacą. Takie traktowanie klienta jest niedopuszczalne brak możliwości złożenia skargi pozostaje wyłącznie płatna infolinia.

Anonim

Nie dotyczy

Technicy Orange

Zgadzam się takie sytuacje nie powinny mieć miejsca. Rzeczywiście w ten weekend jest przerwa techniczna ale jutro od 7 ma wszystko wrócić do normy. 


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29507
  • 271

Technicy Orange

@Scott  przykra to sprawa że tak traktowany jest klient, to nieważne czy to firma zewnętrzna, działa przecież dla operatora i wobec takiego zachowania Orange powinien wyciągnąć konsekwencje, a klient czyli Ty powinien otrzymać przeprosiny i jakąś rekompensatę.