- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spadek prędkości
Dziś dostałem odpowiedz z UKE w przyszłym tygodniu zajmą się moją sprawą.
Jak narzazie stwierdzili po tym co do nich napisałem że jeśli wiedzieli że ludziom spadnie prędkość drastycznie a te 20Mb\s a jest to duży spadek po dodaniu kilku łączy i to zrobili to patrząc nawet na umowę że nie może spaść poniżej 20 Mb/s i niby jest ok to niestety jest to umyślne zaniżanie prędkości
Więc może w końcu wezmą się za robote i podciągną światłowód taki jak potrzeba a nie zasilający tym bardziej że mają studzienki i możliwość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spadek prędkości
Trochę dziwna odpowiedź. Jeśli nie zajęli się sprawą ("bo się zajmą"), to skąd wiedzą jaką masz umowę? i już wiedzą, że to umyślne?
Poza tym pierwsze pismo z UKE które powinieneś otrzymać to do Twojej wiadomości wystąpienie UKE do Orange (UKE nie zajmuje wtedy stanowiska, tylko na język prawny zamienia Twoje zgłoszenie).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spadek prędkości
Moim zdaniem to stanie na niczym, już byli tacy co pisali i na pisaniu się kończyło. Jakby ewidentnie więcej obcinało to wtedy można powalczyć.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spadek prędkości
Faktycznie Piotrek nie wiem co mi się stało w poczcie ale ta wiadomość doszła do mnie kilka dni temu a z jakiegoś powodu pokazało że dostałem ją dziś chyba jakiś syf w kompje
Ale zadzwoniłem do nich i dowiedziałem że już ta sprawa została rozpatrzona i mają podesłać mi pisemko na
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spadek prędkości
Z pisma wynika że to jeszcze nie koniec
Departament Polityki Konsumenckiej UKE pismem z 9 lutego 2018 r. wystąpił
do Orange Polska S.A. o przeanalizowanie opisanej przez Pana sprawy i przekazanie
stanowiska Spółki, a także o nadesłanie do wiadomości Urzędu kopii udzielonych Panu
odpowiedzi na składane przez Pana reklamacje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spadek prędkości
No niestety szkoda że tak mało osób ma tu internet od Orange bo przecież nie będą robić światłowodu dla 8 osób
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spadek prędkości
Jak to jest z tym
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spadek prędkości
No i oczywiście orange wytłumaczyło się w ten sposób że telewizja internet i telefon voip jest na jednym paśmie głupie tłumaczenie bo usługę low mam od grudnia a internet zwolnił od września więc 4 miesiące wcześniej ale nie o tym chciałem napisać.
Dałem sobie spokój i niech już będzie te 65 MB ale oczywiście od wczoraj internet znowu zwolnił i to do 29 MB oczywiście pani na infolinii z uporem maniaka twierdzi że wszystko jest dobrze a ja mowie że rok termu prędkość spadła o 20 MB a w tej chwili o 30 MB więc za rok będzie 0 MB centrala z tego co się dowiedziałem staje już dęba bo nie jest już w stanie obsłużyć więcej nowych klientów a mimo to podłączają nadal nowych oczywiście nie robiąc nic z centralą o dziwo miałem do centrali na początku 400 m teraz już jest 500 m nie wiedziałem że mój budynek ma nogi a tak wo gule dowiedziałem że żeby pozyskać nowego klienta olewa się klienta starego a dlaczego bo skrzynka na słupie do której jestem podpięty systematycznie jest odsuwana w stronę nowych klientów w ten sposób jestem coraz bardziej oddalany od centrali i są pogarszane parametry
Oczywiście skontaktowałem się z UKE tylko tym razem mam dużo zrzutów ekranu z aktualną i byłą prędkością ma nawet zżuty ekranu gdzie internet chodził po 8 dni z prędkością 77 MB stabilnie i bez żadnych problemów oczywiście centrali to nie pasowało więc zbiła do 60 MB i to zawsze gdy nikt nie używał akurat internetu więc tym razem Orange tak łatwo się nie wytłumaczy
I dodatkowa informacja od UKE na umowie musi być prędkość maksymalna minimalna i podkreślam pośrednia gwarantowana tak mi powiedziała pani z UKE a ja na wyciągu z umowy usługi Lov mam tylko prędkość do 80 MB nic więcej więc jeśli panowie monterzy stwierdzą że nie będzie chodzić te 60 MB no to niestety zacznie się tak zwana wojna bo ile można znosić olewanie starego klienta i wciskanie mu kitu