Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Spadek prędkości neostrady.

Highlighted

Poziom 13, Recenzent
  • 11
  • 23
  • 0

Spadek prędkości neostrady.

Nie mam żadnych zaległości. Najbliższa faktura ma termin płatności 9 listopada.

Highlighted

Poziom 37, Guru **
  • 8979
  • 14102
  • 274

Spadek prędkości neostrady.

@tomday może płatność jeszcz nie dotarła. Kiedy masz okres rozliczeniowy i kiedy była dokonana płatność?

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 5063
  • 8060
  • 162

Spadek prędkości neostrady.

@tomday  internet masz nieużywalny prawie, zgłoszenie zrobić poprzez czat czy telefon. 

Highlighted

Poziom 13, Recenzent
  • 11
  • 23
  • 0

Spadek prędkości neostrady.

Płatność dotarła bo otrzymałem potwierdzenie i faktura jest widoczna jako opłacona. Tak więc kwestię zaległej płatności można odrzucić, bo nie ma żadnych zaległych wpłat.

Highlighted

Poziom 13, Recenzent
  • 11
  • 23
  • 0

Spadek prędkości neostrady.

Zrzut ekranu (22).jpgZgłoszenie już poszło. Ale znając czas reakcji BOK nie będzie to szybko załatwione. A prędkość spada coraz bardziej. Było 4 Mbps, a teraz jest zaledwie 1.7 Mbps. Wspaniale...mam net jak z roku 2006. Dziękuje Ci Orange!

Highlighted

Poziom 37, Guru **
  • 8979
  • 14102
  • 274

Spadek prędkości neostrady.

@tomday zainstaluj jeszcze apkę Mój FunBox i sprawdź działanie sieci w apce.

Highlighted

Poziom 27, Specjalista
  • 1856
  • 3008
  • 48

Spadek prędkości neostrady.

@tomday Jak był robiony speedtest? Po kablu? Czy tylko był ten kabel jako jeden do modemu podłączony? Spróbuj wyłączyć wifi i sprawdzić po jednym kablu jeszcze raz. Jeśli masz ustawienia standardowe wifi jak i innych rzeczy w modemie spróbuj zrobić reset do ustawień fabrycznych. Wyeliminujesz jakieś problemy z modemem i routerem. Skoro opłaty są ok...szukajmy problemów w sprzęcie, bo linia jest ok

Highlighted

Poziom 13, Recenzent
  • 11
  • 23
  • 0

Spadek prędkości neostrady.

Po kablu, a z wifi nie korzysta żadne inne urządzenie. Livebox 2.0 jest bezpośrednio podłączony do komputera.To nie wygląda na problem z urządzeniem. Ewidentnie widać, że coś dzieje się z po stronie Orange.

Highlighted

Poziom 27, Specjalista
  • 1856
  • 3008
  • 48

Spadek prędkości neostrady.

@tomday Co powiedzieli przy przyjmowaniu zgłoszenia?

Jeśli nie chcesz resetować modemu ( niczemu to nie przeszkadza i nie zaszkodzi, a może pomoże) wejdź na Mój Orange i na stronie zrób sama diagnozę sprzętu. Warto skoro można

Highlighted

Poziom 13, Recenzent
  • 11
  • 23
  • 0

Spadek prędkości neostrady.

Modem zresetowałem już kilka razy. Test za pomocą aplikacji nie wykazał żadnych problemów. Zgłoszenie poszło przez stronę Orange. I o dziwo jest już odpowiedź..."diagnostyka nie wykazała problemów po stronie sieci Orange"!!!!!!!!!!!!!!!!!! Czyli czym można wytłumaczyć to, że prędkość pobierania wciąż spada?!!!!  Kilka godzin temu pobranie 100 mego trwało od 20 do 30 minut. A teraz jest to 40 do 50 minut!!! To nie jest problem sieci?!!