Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Skandaliczna obsługa klienta i brak komunikacji wewnątrz Orange

ROZWIĄZANE

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 18
  • 6
  • 0

Skandaliczna obsługa klienta i brak komunikacji wewnątrz Orange

Warszawa, Osmanczyka 28


Pracuję w Orange
  • 935
  • 1543
  • 35

Skandaliczna obsługa klienta i brak komunikacji wewnątrz Orange

@april7vCześć, sprawdziłem Twój adres i lokalizacja jest w zasięgu FTTH. Dziwię się, że nie doszło do podłączenia. Jeśli złożyłeś zamówienie i usługa nie została podłączona to powinien być podany powód, który poda Doradca na infolinii.jest do sprawdzenia na infolinii.


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 18
  • 6
  • 0

Skandaliczna obsługa klienta i brak komunikacji wewnątrz Orange

Czesc;

Ja powód znam..moga mi podłączyć Internet.. W GARAŻU..bo dalej nie ma przyłączen:(((


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2431
  • 4115
  • 56

Skandaliczna obsługa klienta i brak komunikacji wewnątrz Orange

U mnie Orange piony robi przy podłączeniach. Nie ciągnęli światłowodu po klatce, jest w piwnicy skrzynka i od skrzynki w korytkach ciągną w dniu podłączenia. Więc trochę dziwne, pewnie leniwy technik 🙂


Pracuję w Orange
  • 935
  • 1543
  • 35

Skandaliczna obsługa klienta i brak komunikacji wewnątrz Orange

@-brtk-To akurat zależy od specyfiki bloku. Czasami skrzynki wyciągnięte są na klatkach lub tak jak w Twoim przypadku.


Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 1285
  • 3096
  • 31

Skandaliczna obsługa klienta i brak komunikacji wewnątrz Orange

@sebaswiderski  tu nie chodzi o zadna specyfike budynku. po prostu projektant  badz wykonawac dał ciała.
dopiero jak partner techniczny jest na miejscu widzi o co chodzi. w tym przypadku powiennien zglosci ten fakt do ORANGE ktore powinno naprawic sytuacje zlecajac zrobiebie pionu.
kolega mial identyczna akcje. po 2 tyg usluga u niego zadzialala


Pracuję w Orange
  • 935
  • 1543
  • 35

Skandaliczna obsługa klienta i brak komunikacji wewnątrz Orange

Dla mnie dziwna sytuacja. Tak jak napisałem, lokalizacja w zasięgu a technik wg informacji @april7v mowi, że nie może podłączyć. Bez wglądu w zamówienie, jeśli takie było złożone to wróżenie z fusów.


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 431
  • 370
  • 1

Skandaliczna obsługa klienta i brak komunikacji wewnątrz Orange

tak sobie czytam ten wątek i czytam 

i może dla rozluźnienia: u mnie montaż swiatlowodu zajął 2,5h

byla to istna bitwa, batalia, szarpanie z kablami po ich namierzeniu, płyn do mycia naczyń aby naoliwić i ciągniecie kabla z pionu klatki do mieszkania. Pot montera i moje niemal łzy że podłączenie wisi na włosku. W międzyczasie sasiad podawał ode mnie z mieszkania szklankę z woda z lodem dla montera a ja z tym płynem do naczyń i kablem wykonywałem polecenia montera który był z drugiej strony kabli. Przyznaje, trafiłem na takiego co naprawdę mu się chciało ale tez widział moje błagalne spojrzenie aby doszło do podłączenia, bardzo potrzebowałem mieć od zaraz stabilne łącze internetowe. 
do dziś jak to wspominam i widzę reklamy orangen jakie to super nowoczesne rozwiązanie (owszem, net jest regulaminowo szybki i stabilny) i pomyśle ile osób pomagało monterowi, ile plynu do naczyń sił potu i wody mineralnej z lodem poszło....

aha, i w pionie trzeba było kawałek cegieł poprzestawiać wiec młotek tez poszedł, całe szczescie administracja i sasiad do dziś na te akcje nie donieśli, i nic nikomu przy instalacji światłowodu nie zostało uszkodzone. 


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 431
  • 370
  • 1

Skandaliczna obsługa klienta i brak komunikacji wewnątrz Orange


@april7vnapisał(-a)

Wszystko było dogadane (ustalone). UPC odłączyło kabel o 11, a z Orange przyszedł o 12:30. UPC ma swoją sieć w pionach, Vectra ma swoją sieć w pionach, a Orange nie ma. Natomiast w dalszym ciągu na stronie internetowej widnieje, że Orange świadczy usługi światłowodowe w naszym bloku. I to są takie "buty".


ja z 3 różnych kanałów obsługi miałem od każdego inna informacje o dostępności swiatlowodu w bloku w którym zamieszkałem. 
Jedna z odp nawet mówiła ze można mieć do 20mb internet radiowy.

A mam światłowód. 
Jak ognia unikam obsługę klienta, jak już nie uda sie nic samodzielnie zdziałać mam telefon do doradcy z salonu gdzie zawierałam umowę, dowiaduje sie kiedy jest dana Pani w salonie i jade do niej. Inne osoby z salonu to bezczelna młodzież która powinna być nauczona podstaw kultury obsługi klienta, poczynając od tego kim jest klient, a kim sprzedawca. 


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 18
  • 6
  • 0

Skandaliczna obsługa klienta i brak komunikacji wewnątrz Orange

Napisaliśmy w u biegłym tygodniu do Biura Prasowego ORANGE-nawet odezwał się niejaki Pan Łukasz, który miał się naszą sprawa zająć...i cisza..cisza..nie odbiera juz maili i telefonów....Brak mi słów,żeby określić firmę ORANGE!!...pozostały mi tylko już niecenzuralne..slowa,określenia...