Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Skandaliczna obsługa klienta i brak komunikacji wewnątrz Orange

ROZWIĄZANE

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Skandaliczna obsługa klienta i brak komunikacji wewnątrz Orange

Dla mnie skandaliczne jest to, że ktoś na infolinii wysyła maile do D2D zamiast samemu działać. Tu już jego rola zakończona... To na poziomie Contact Center i pionu technicznego są narzędzia. To niestety czasem trwa. A Twoje zamówienie na jakim jest obecnie statusie?

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 18
  • 6
  • 0

Skandaliczna obsługa klienta i brak komunikacji wewnątrz Orange

Wszystko było dogadane (ustalone). UPC odłączyło kabel o 11, a z Orange przyszedł o 12:30. UPC ma swoją sieć w pionach, Vectra ma swoją sieć w pionach, a Orange nie ma. Natomiast w dalszym ciągu na stronie internetowej widnieje, że Orange świadczy usługi światłowodowe w naszym bloku. I to są takie "buty".


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 18
  • 6
  • 0

Skandaliczna obsługa klienta i brak komunikacji wewnątrz Orange

I tak prawie było, gdyż do podpisania umowy nie doszło.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Skandaliczna obsługa klienta i brak komunikacji wewnątrz Orange

Ale Orange ma umowę z Vectrą i UPC na technologię MoCA. Więc brak własnych kabli o niczym nie przesądza. A technik mówił że u Ciebie Orange może być tylko na własnych kablach?

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 18
  • 6
  • 0

Skandaliczna obsługa klienta i brak komunikacji wewnątrz Orange

A myślisz, że dwa tygodnie to dużo czasu? Dla mnie to ogrom.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Skandaliczna obsługa klienta i brak komunikacji wewnątrz Orange

To jeśli nie podpisałeś/zawarleś umowy, to zgodnie z ostatnią nowelizacją prawa telekomunikacyjnego nie jesteś nawet osobą uprawnioną do złożenia reklamacji. Sytuacja prawna ostatnio się skomplikowała.

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 18
  • 6
  • 0

Skandaliczna obsługa klienta i brak komunikacji wewnątrz Orange

Nic nam na ten temat nie wiadomo.Nikt nas już w tym temacie nie informuje:(


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Skandaliczna obsługa klienta i brak komunikacji wewnątrz Orange

Dla mnie jako klienta brak internetu jeden dzień jest ciężko wytrzymać. Ale zmiany operatorów czasem tyle trwają.

Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 1267
  • 3021
  • 31

Skandaliczna obsługa klienta i brak komunikacji wewnątrz Orange

powiem tak. jezeli nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniadze,
tak to jest jak sie dziaduje i puszcza puste piony. po co ciagnac w pionach skoro jak bedzie klient to sie wtedy pociagnie jedno włókno i po problemie. za miesiac bedzie drugi to sie pusci drugie wlokno haha

moze ten pierwszy monter mial zlecenia na rfog stad byl mu potrzebny koncentryk. a drugi chcial zrobic ftth


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Skandaliczna obsługa klienta i brak komunikacji wewnątrz Orange

Nie masz żadnej ochrony prawnej jako konsument jeśli nie podpisałeś umowy.