Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Sesja PPP – restart sesji połączenia z internetem co 22/24 godziny

Anonim

Nie dotyczy

Sesja PPP – restart sesji połączenia z internetem co 22/24 godziny

Wiadomo coś więcej na ten temat? Bo umowa kończy mi się w październiku - i w takim wypadku z miejsca przechodzę do innego ISP 🙂 


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 6
  • 0

Sesja PPP – restart sesji połączenia z internetem co 22/24 godziny

Zazdroszczę dostępności innych dostawców. U mnie działa niestety tylko Netia - na liniach Orange 😕

Jakość połączenia Netii w mojej miejscowości była OK, niestety nie można tego samego powiedzieć o podejściu techników do ewentualnych awarii - które się zdarzają, jak wszędzie.

Chcąc nie chcąc jestem skazany na Orange.

Anonim

Nie dotyczy

Sesja PPP – restart sesji połączenia z internetem co 22/24 godziny

Miałem Netię ADSL 20Mbps i wolałbym ten internet niż Orange Śmieciowód - wolałbym netie ze słabymi technikami niż Orange... 


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 6
  • 0

Sesja PPP – restart sesji połączenia z internetem co 22/24 godziny

Wiesz, u mnie technicy byli na tyle bezczelni, że odhaczali sobie usunięcie awarii, mało tego, rzekomo to potwierdziłem 😄 A technika na oczy nie widziałem oczywiście. Internetu również. Orange jak dotąd przynajmniej reaguje na zgłoszenia awarii. A, światełka u mnie niestety też nie ma 😞 muszę się zadowalać 80mpbs


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2431
  • 4115
  • 56

Sesja PPP – restart sesji połączenia z internetem co 22/24 godziny


@F0rfreynapisał(-a)

Wiesz, u mnie technicy byli na tyle bezczelni, że odhaczali sobie usunięcie awarii, mało tego, rzekomo to potwierdziłem 😄 A technika na oczy nie widziałem oczywiście. Internetu również. Orange jak dotąd przynajmniej reaguje na zgłoszenia awarii. A, światełka u mnie niestety też nie ma 😞 muszę się zadowalać 80mpbs


Bo na liniach Orange technicy od Orange usuwali awarie. Też kwestia jaką umowę miałeś, płaciłeś Netii a wszystko szło infrą Orange jak i routing, czy routing miałeś od Netii, jeżeli to drugie, to na pewno lepsze jak te Orange.


Pracuję w Orange
  • 143
  • 292
  • 4

Sesja PPP – restart sesji połączenia z internetem co 22/24 godziny

Kochani,


na wstępie chciałem poinformować, że nie wszyscy pracownicy Orange udzielają się na NO, a mi zmienił się zakres obowiązków stąd moja absencja na forum.


Nie wiem na jakiej podstawie @Anonim twierdzisz, że Orange ignoruje klientów, jest to absolutnie nieprawda, wręcz przeciwnie prace nad tym tematem trwają i jest on realizowany, a samo zaangażowanie pracowników na tym forum potwierdza to, że Klienci są dla nas najważniejsi i dokładamy wszelkich starań, żeby byli zadowoleni z naszych usług. Więc Twoja ocena jest delikatnie mówiąc mocno niesprawiedliwa.


Nie wiem czy masz pojęcie na temat tego jak duża czy mała jest to zmiana, ale, żeby choć trochę przybliżyć temat, to napiszę tylko, że wbrew pozorom jest to duże przedsięwzięcie z kilku względów:

a) o ile modem FunBox3 jest dostosowany do mechanizmu wydłużenia sesji, to starsze modemy muszą mieć taką zmianę zaimplementowaną w firmware

b) oznacza to, że każdy modem musi przejść pełną walidację i testy pod kątem wszystkich usług(!) nie tylko tej jednej funkcjonalności, ponieważ aktualizacja firmware jest robiona dla wszystkich użytkowników i chyba nie trudno sobie wyobrazić, jaką skalę reklamacji może spowodować błąd, który w trakcie developmentu tej jednej funkcjonalności wpłynął negatywnie na inną np. tv dlatego wszelkie zmiany są skrupulatnie testowane pod kątem wszystkich usług i funkcjonalności, a to niestety wymaga czasu

c) zmian też wymagają systemy dziedzinowe, które poza samą zmianą również muszą zostać wytestowane analogicznie jak modemy.

d) mechanizm czasu sesji jest wykorzystywana również do innych funkcjonalności, więc wszystkie pochodne również muszą zostać dostosowane, sprawdzone, wytestowane.


Sami więc widzicie, że nie jest to tak proste jak się wydaje...


Kończąc mam nadzieję, że wydłużenie sesji uda się dowieźć w 2Q tego roku.

Anonim

Nie dotyczy

Sesja PPP – restart sesji połączenia z internetem co 22/24 godziny


@HypsteRTnapisał(-a)

Kochani,


na wstępie chciałem poinformować, że nie wszyscy pracownicy Orange udzielają się na NO, a mi zmienił się zakres obowiązków stąd moja absencja na forum.


Nie wiem na jakiej podstawie @Anonim twierdzisz, że Orange ignoruje klientów, jest to absolutnie nieprawda, wręcz przeciwnie prace nad tym tematem trwają i jest on realizowany, a samo zaangażowanie pracowników na tym forum potwierdza to, że Klienci są dla nas najważniejsi i dokładamy wszelkich starań, żeby byli zadowoleni z naszych usług. Więc Twoja ocena jest delikatnie mówiąc mocno niesprawiedliwa.


Nie wiem czy masz pojęcie na temat tego jak duża czy mała jest to zmiana, ale, żeby choć trochę przybliżyć temat, to napiszę tylko, że wbrew pozorom jest to duże przedsięwzięcie z kilku względów:

a) o ile modem FunBox3 jest dostosowany do mechanizmu wydłużenia sesji, to starsze modemy muszą mieć taką zmianę zaimplementowaną w firmware

b) oznacza to, że każdy modem musi przejść pełną walidację i testy pod kątem wszystkich usług(!) nie tylko tej jednej funkcjonalności, ponieważ aktualizacja firmware jest robiona dla wszystkich użytkowników i chyba nie trudno sobie wyobrazić, jaką skalę reklamacji może spowodować błąd, który w trakcie developmentu tej jednej funkcjonalności wpłynął negatywnie na inną np. tv dlatego wszelkie zmiany są skrupulatnie testowane pod kątem wszystkich usług i funkcjonalności, a to niestety wymaga czasu

c) zmian też wymagają systemy dziedzinowe, które poza samą zmianą również muszą zostać wytestowane analogicznie jak modemy.

d) mechanizm czasu sesji jest wykorzystywana również do innych funkcjonalności, więc wszystkie pochodne również muszą zostać dostosowane, sprawdzone, wytestowane.


Sami więc widzicie, że nie jest to tak proste jak się wydaje...


Kończąc mam nadzieję, że wydłużenie sesji uda się dowieźć w 2Q tego roku.


@HypsteRT , jeżeli jest tak, jak piszesz, to mój FB 2 jest "dostosowany" do wydłużonej sesji nawet wtedy, kiedy jestem odcięty od zasilania routera i Waszych testów. Widocznie mam pecha, korzystając z takiego, a nie innego firmware. O bezpieczeństwie nie wspomnę Emotikon: Zaskoczony


Pracuję w Orange
  • 143
  • 292
  • 4

Sesja PPP – restart sesji połączenia z internetem co 22/24 godziny

@Anonimwietrzę tu jakąś prowokację 😉 Przybliż proszę temat, co znaczy "dostosowany kiedy jestem odcięty od zasilania routera i Waszych testów"?

 

Przybliż proszę problem, ponieważ po tak lakonicznym opisie nie będziemy w stanie Ci pomóc.

Anonim

Nie dotyczy

Sesja PPP – restart sesji połączenia z internetem co 22/24 godziny

@Anonim to może ja odpowiem, FB 2.0 nie ma nic do sesji na NO czy w starym MO, nie ważne czy to wyskakuje na PC czy telefonie, ale w jednym masz rację, aktualizacja by się temu routerowi przydała, @HypsteRT  więcej  masz w tym wątku, @Anonim  tam pisał o swoich problemach.

Anonim

Nie dotyczy

Sesja PPP – restart sesji połączenia z internetem co 22/24 godziny

@HypsteRT , Twoje słowa w b); c) i d) nasunęły mi taką myśl, że skoro mój FB jest odcięty od zasilania i ja mam wyłączony PC przez ponad 1,5h, to sesję chyba powinno zamknąć, prawda? To nie jest tak, że prowokuję, tylko do takiej chłopskiej analizy doszedłem. Logicznie rozumując, przybliżę taką sytuację.

Załączam PC i otwieram kartę do logowania po adresie https://nasz.orange, która po zalogu kieruje mnie do właściwego logowania, czyli naniesienia danych. Ale z jakiejś przyczyny nie robię tego i wracam do wpisanych danych. Klikam Zaloguj i zonk-Sesja wygasła (pisałem dzisiaj i pokazałem to). Więc teoretycznie jeszcze przede mną nowa sesja. Z kolei, po usunięciu IP z profilu (mało istotny bzdet) i jednym kliknięciu w Wyloguj, wylogowaniu się z PC i odcięciu routera od zasilania (piszą, że powinien być załączony cały czas), sesji nie powinno być nawet po półgodzinnej (o takiej też tu wspominano). A ja jestem online cały czas, o czym świadczą statystyki. Jeżeli więc wychodzę z domu na te 1,5 h to ze względów bezpieczeństwa swojego nie zostawiam niczego pod zasilaniem. A ja wspominam o wykonanym dzisiaj teście z działaniem forum, sesji i FB. Sądzę, że podpowiadając, jakie są tego efekty, przyczyniam się do lepszego zaimpletowania, jak to ładnie ująłeś, a także do pochylenia się nad niedoskonałościami routera, będącego częścią opłaconej przez klienta usługi. Będąc klientem, jestem cząstką (maleńką) Twojej pracy i dając tym samym pewny chlebiczek (po mojemu). Jesteś bardzo przewrażliwiony na punkcie prowokacji, albo masz nasze uwagi...nie powiem gdzie. Przepraszam za mocne słowa. Dorzucę tylko, że nie jestem graczem, którym chcesz ulżyć i na tym się znasz, a zwykłym klientem, co chce coś opłacić online, czy posłuchać na YT muzyczki jak teraz. Miłego dnia Emotikon: Bardzo szczęśliwy