Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Serwisant zbiegł

ROZWIĄZANE

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 554
  • 1056
  • 4

Serwisant zbiegł

07.01.2021 , Warszawa

Serwisant, po stwierdzeniu że nie ma narzędzi do przeciągnięcia światłowodu przez peszel (w którym jest skrętka niestety niesprawna, zwarcie 2 żył) aktywował usługę na Funbox 3 przy skrzynce przy wejściu do mieszkania a ONT pozostawił w pudełku obiecując że wróci na drugi dzień po 17 (piątek).

Oczywiście się nie odezwał.

 

Kto w Orange na poważnie zajmie się takim brakiem szacunku do klienta? Nie dość że kłamie to nie dokończył roboty.

Jak rozumiem nawet gdyby chcieć dokończyć robotę za niego klient końcowy nie ma możliwości

poprosić o aktywację usługi na ONT i samodzielnie domknąć temat.

Uprzedzając wątpliwości tu ONT oddzielne jest w szczególności uzasadnione ze względu na to że można je ukryć w skrzynce przy wejściu do mieszkania gdzie przychodzi światłowów a FB3 wpiąć w ścianę w docelowej lokalizacji gdzie jest gniazdo RJ-45 z połączeniem do tejże skrzynki. W wypadku jednak uszkodzonej skrętki serwisant ma dwie opcje:

- wymienić wtyk RJ-45 (najczęściej taka drobna usterka skrętki jest tym spowodowana)

- przeciągnąć tym samym peszlem światłowód (nawet nie spróbował)

 

W obecnej tymczasowej lokalizacji FB3 jak i sam światłowód są narażone na uszkodzenie, po prostu stoją pod skrzynką przy samym wejściu .

Gdyby chociaż zostawił na podłodze usługę aktywowaną na ONT to mógłbym coś zaradzić, a tak ...

 

Serwisant wykorzystał łatwowierność abonenta i po podpisaniu dokumentów nie odzywa się.

 

#siecnr1

 

___________

Wpis poddany edycji - Rafał

 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 554
  • 1056
  • 4

Serwisant zbiegł

Rozwiązaniem było poprawienie wtyku na skrętce którego serwisant nie umiał zarobić "bo musi  kupić lepszą zaciskarkę"/ inne wymówki i zwodzenie już prawie 2 tyg.

 

Moja samodzielna  nterwencja trwała krócej niż poświęcanie dodzwonienie się na infolinii do kogoś kto umie załatwić sprawę + czekanie na instalatora który zwodzi w nieskończoność.

Zdjęcia najpierw przed, potem po. Po dopięciu ONT w ETH1 funboxa i zmianie w ustawieniach połączenia na to z wykorzystaniem ONT wszystko hula.

Do instalatora poszło info że może nie wracać.

 

Przed

nieprawidłowo zacisniety wtyk - zyly nie dochodza do czola wtykunieprawidłowo zacisniety wtyk - zyly nie dochodza do czola wtykunieprawidłowo zacisniety wtyk - zyly nie dochodza do czola wtykunieprawidłowo zacisniety wtyk - zyly nie dochodza do czola wtykuprzedpe — kopia.jpg

 

Po

 

prawidłowo zacisniety wtyk - zyly dochodza do czola wtykuprawidłowo zacisniety wtyk - zyly dochodza do czola wtykuraport poraport po

 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

6 ODPOW. 6

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14383
  • 59079
  • 721

Serwisant zbiegł

@gk2a6 Słów nie ma...pozostaje zgłosić reklamację na czacie https://www.orange.pl/view/kontakt# a w przypadku negatywnego podejścia ja bym napisał skargę do Orange w formie pisemnej na adres w Skierniewicach:

Orange Polska S.A.

ul Jagiellońska 34

96-100 Skierniewice


Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 6577
  • 16525
  • 88

Serwisant zbiegł

@gk2a6  Hej w takim przypadku złóż reklamancie zrób, zdjęcia opisz, sytuacje reklamacje można złożyć na 3 sposoby pierwszy na infolinii 510100100,drugi na czacie trzeba, przygotować reklamancie w pliku pdf.trzecia metoda to salon Orange najbliższy koło ciebie pamiętaj, żądać nr reklamacji sprawy. Reklamacja będzie, rozpatrywana do 30 dni czasem bywa to kilka dni.
https://www.orange.pl/view/kontakt?footerlink=true


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2759
  • 10142
  • 54

Serwisant zbiegł


@gk2a6napisał(-a)

 

 


Zadzwoń na infolinię i zapytaj co z twoim zleceniem, jaki ma status. Jeśli zamknięte to opisz sytuację i zgłoś ponownie. Jeśli zaparkowane to zapytaj jaki jest nowy termin instalacji? 


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 554
  • 1056
  • 4

Serwisant zbiegł

Rozwiązaniem było poprawienie wtyku na skrętce którego serwisant nie umiał zarobić "bo musi  kupić lepszą zaciskarkę"/ inne wymówki i zwodzenie już prawie 2 tyg.

 

Moja samodzielna  nterwencja trwała krócej niż poświęcanie dodzwonienie się na infolinii do kogoś kto umie załatwić sprawę + czekanie na instalatora który zwodzi w nieskończoność.

Zdjęcia najpierw przed, potem po. Po dopięciu ONT w ETH1 funboxa i zmianie w ustawieniach połączenia na to z wykorzystaniem ONT wszystko hula.

Do instalatora poszło info że może nie wracać.

 

Przed

nieprawidłowo zacisniety wtyk - zyly nie dochodza do czola wtykunieprawidłowo zacisniety wtyk - zyly nie dochodza do czola wtykunieprawidłowo zacisniety wtyk - zyly nie dochodza do czola wtykunieprawidłowo zacisniety wtyk - zyly nie dochodza do czola wtykuprzedpe — kopia.jpg

 

Po

 

prawidłowo zacisniety wtyk - zyly dochodza do czola wtykuprawidłowo zacisniety wtyk - zyly dochodza do czola wtykuraport poraport po

 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14383
  • 59079
  • 721

Serwisant zbiegł

@gk2a6 no widzisz, drobiazg, a jak rozłożył instalację...takie rzeczy serwisant z zamkniętymi oczami powinien robić....


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2759
  • 10142
  • 54

Serwisant zbiegł


@gk2a6napisał(-a)

Rozwiązaniem było poprawienie wtyku na skrętce którego serwisant nie umiał zarobić "bo musi  kupić lepszą zaciskarkę"/ inne wymówki i zwodzenie już prawie 2 tyg.

 


Masakra. Skąd oni tych monterów biorą. Chyba z pod budki z piwem.