- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam po przeprowadzce do rodziców którzy korzystają z oferty orange tv Internet i tel stacjonarny posiadają router fun box 2.0 zauważyłem strasznie słaby internet można coś z tym zrobić usługa do 10
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@j131 1,5Mb/sek to i na przysłowiowym sznurku pójdzie...sugeruje test monterski na słupie, bo tam dopiero się przekonamy ile tracimy na tej elektrycznej instalacji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Słaby Internet
@Burillo albo bardzo kiepska linia, albo duża odległość od centrali. Ponad setka błędów w niecałą godzinę sugeruje, że można poprawić linię. Trzeba zgłoszenie zrobić, ale konsultant przed przyjęciem zgłoszenia niech sprawdzi linię. Prędkości na poziomie 10 Mbit/d raczej bym się nie spodziewał, ale zawsze można te kilka Mbit/s podnieść po poprawieniu linii j ewentualnie centrali.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Słaby Internet
Witaj da się coś z tym zrobić?czy pozostaję szukać innego operatora po zakończeniu umowy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Słaby Internet
@Burillo na pewno warto rozejrzeć się za lokalnym dostawcą lub sprawdzić w tej lokalizacji jak działa LTE na kilku kartach SIM od innych operatorów. W ofercie na kartę, startery kosztują 5 PLN z pakietem około 6 GB na przynajmniej 14 dni.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Słaby Internet
A może być tak że kabel telefoniczny który nie jest pierwszej nowości może tak spowalniać Internet?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Słaby Internet
Ok po świętach wymienię kabel jak nic nie da wymiana zrobię zgłoszenie niech kombinują
A mogę bezpośrednio z puszki pociągnąć kabel zakuć końcówkę i wpiąć do routera?
________________
* Scalenie postów – moderator Kinga
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Słaby Internet
@Burillo samemu wymieniaj tylko te kable, które są za gniazdkiem abonenckim. Wszystko przed gniazdkiem niech wymienia i naprawia operator. Warto też zrobić test, odłączyć telefon stacjonarny i filtr, sprawdzić działanie internetu.
Warto też zainstalować sobie apkę Mój FunBox i przeprowadzić diagnostykę sieci. Przez apkę można zrobić zgłoszenie.
________________
* Scalenie postów – moderator Kinga
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Słaby Internet
@Burillo daj info, jak poszły testy i screen-a z parametrami linii z routera.
- « Poprzedni
- Następny »