- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam mam problem ponieważ 05.01.2021 technicy zamontowali mi światłowód niestety bardzo się śpieszyli i nie sprawdzili prędkości która maksymalnie wynosi 115mb/s na kablu i na wi-fi 5Ghz, a na 2.4Ghz 38mb/s, a w umowie mam 600mb/s. Proszę o pomoc.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@FilusPozostaje Ci tylko reklamacja na czacie https://www.orange.pl/view/kontakt# lub na infolinii i złożenie reklamacji, ale zaznacz, że poinstalacyjnej. Na czacie załącz screena z pomiaru, to ułatwi wyjaśnienie sprawy. Prawdopodobnie podczas instalacji coś nie wyszło jak trzeba lub sprzęt zawiódł. Niestety przy FTTH diagnostyka ze strony użytkownika jest dość mikra.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Słaba prędkość światłowodu 600
@FilusWażne to jest jak to sprawdzasz. Zrób pomiar certyfikowany na pro.speedtest.pl najlepiej instalując mały soft, aby sie nie rejestrować. Dopiero jak wykonasz certyfikowany, to sprawdzisz na 100% usługę. To, że na wifi, to rozumiem, ale po kablu MUSI być 600Mb/sek chyba, że karta sieciowa jest uszkodzona, bądź sterowniki nieaktualne.
Powiedz jaki masz modem i czy jest on zasilony bezpośrednio kablem światłowodowym czy może jest przed modemem jeszcze takie małe pudełko (ONT), a do modemu biegnie kabel ethernetowy (taki z 8 żyłami w środku) i jest podłączony nie od spodu, a z tyłu modemu w gniazdo WAN, bądź żółte LAN
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Słaba prędkość światłowodu 600
Robiłem pomiar na speedtest pro i wyszedł taki sam wynik. Pomiar robiłem na dwóch urządzeniach więc karta sieciowa jest w 100% sprawna bo na tym i na tym wyszło to samo. Mój modem to funbox 3.0 a kabel jest podłączony od spodu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@FilusPozostaje Ci tylko reklamacja na czacie https://www.orange.pl/view/kontakt# lub na infolinii i złożenie reklamacji, ale zaznacz, że poinstalacyjnej. Na czacie załącz screena z pomiaru, to ułatwi wyjaśnienie sprawy. Prawdopodobnie podczas instalacji coś nie wyszło jak trzeba lub sprzęt zawiódł. Niestety przy FTTH diagnostyka ze strony użytkownika jest dość mikra.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Słaba prędkość światłowodu 600
@agat13napisał(-a)Niestety przy FTTH diagnostyka ze strony użytkownika jest dość mikra.
toż miałem pomysł jej wzmocnienia, żeby funbox umiał robić speedtest od styku operatorskiego na miasto. Byłaby mniej mikra.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Słaba prędkość światłowodu 600
@pirenejpomysł naprawdę zacny i uważam, że jakby dopisać go jeszcze do czynności obowiązkowych do wykonania po instalacji byłoby super. Monter koniecznie musiałby pokazać wynik klientowi...z poziomu modemu (bez podłączonych urządzeń zawsze powinno być ok i na max-a)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Słaba prędkość światłowodu 600
@Filusnapisał(-a)Witam mam problem ponieważ 05.01.2021 technicy zamontowali mi światłowód niestety bardzo się śpieszyli i nie sprawdzili prędkości która maksymalnie wynosi 115mb/s na kablu i na wi-fi 5Ghz, a na 2.4Ghz 38mb/s, a w umowie mam 600mb/s. Proszę o pomoc.
Błąd. Trzeba było przed wyjściem monterów a najlepiej przed podpisaniem umowy włączyć swój komputer i szybko wykonać speedtest. Nie wiem jak jest w funboxie Orange ale powinno się dać sprawdzić jakie masz tłumienie na linii. Zaloguj się do modemu i poszukaj w zakładce Zaawansowane.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Słaba prędkość światłowodu 600
@marder tłumienie dotyczyło tylko usług na miedzi. Tu na FB3 nie będzie takich informacji. Poza tym monter był zobowiązany miernikiem mocy sprawdzić łącze. W zakresie -17 do -27 dBm jest ok. Inny pomiar eliminuje podłączenie usługi, czyli monter grzebie w sieci do skutku
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Słaba prędkość światłowodu 600
W modemach Huawei jakie stosuje Netia jest możliwość sprawdzenia tłumienia. Dlatego podejrzewam że i Funbox3.0 ma taką możliwość. Co do pomiarów. Monterzy raczej nie robią pomiarów bo im się nie chce. Sieć jest nowa po odbiorach technicznych więc zakładają że wszystko jest ok. Jak puszczą światło od splittera to już jest dobrze. Najczęściej uruchamiają usługę, włączą TV i ustawią dekoder. Jak program jest to zakładają że gra muzyka.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Słaba prędkość światłowodu 600
Przecież tu chodzi o pomiar nowowykonanego przyłącza abonenckiego. Przynajmniej trzy nowe złącza, w tym jedno spawane.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »