Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Słaba moc internetu


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 11
  • 0

Słaba moc internetu

Witam. Mam problem z szybkością mojego internetu. Nie dawno w moim domu był przeprowadzony remont m.in ocieplanie ścian styropianem przez co są teraz grubsze oraz antena została przestawiona (znajduje się teraz 2 metry wyżej). I od właśnie tego momentu zaczęły się moje problemy z internetem. Mam bardzo niskie pobieranie na speedteście oraz wysyłanie natomiast ping jest w porządku (jak na moje warunki, mieszkam na wsi). I moje pytanie brzmi co może być tego powodem. Czy źle ustawiona antena , czy słaby zasięg routera (Fivebox 2.0). Mam pakiet internetu do 10mb/s do routera mam podłączony telefon oraz telewizję dekoder Orange.Przed remontem internet działał dobrze. Poniżej wysyłam wynik na speedteście. Dodam że jestem totalnie zielony w tych tematach więc proszę o wyrozumiałość.

https://www.speedtest.pl/test/257307281

Pozdrawiam.

21 ODPOW. 21

Poziom 27, Znawca Przestworzy
  • 2492
  • 8959
  • 45

Słaba moc internetu

Jeśli masz internet bezprzewodowy to wszystko wskazuje na złe ustawienie anteny. Spróbuj ją skorygować lub ponownie przenieść trochę niżej. Ping 50 ms to cała wieczność szczególnie w grach multiplayer.


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 125
  • 316
  • 5

Słaba moc internetu

@marder - Czytaj uważnie matt mówi że ma internet do 10 mb/s i Liveboxa 2.0 + do tego telefon stacjornarny i telewizję + na speedteście jest Orange Polska to chyba jasne że Neostrada bo na LTE wyświetla się Orange Mobile - Ja myślę że podczas remontu mógł być uszkodzony kabel


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 11
  • 0

Słaba moc internetu

Dodam również że telewizja działa mimo lekkich ścin z początku udało się antenę ustawić. Lecz pozostaje kwestia internetu


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2579
  • 6851
  • 189

Słaba moc internetu